خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

کشف 500 هزار انواع مواد محترقه و منفجره در مازندران/کشف 229 تن چوب قاچاق در استان

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۰۱۷

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 500 هزار انواع مواد محترقه و منفجره در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سید محمود میرفیضی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اقدامات ناجا در جهت آسایس و امنیت مردم برنظارت پلیس بر چهارشنبه آخر سال تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس با هرگونه هنجار شکنی که موجب سلب آسایش و امنیت مردم شود با قدرت برخورد میکند.

وی با اعلام اینکه در سالجاری 500 هزار انواع مواد محترقه و مواد منفجره کشف شده است ،افزود:این میزان نسبت به مشابه سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است که در این رابطه 84 نفر دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته صد در صد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران ،"آرامش بهاری و نظم و امنیت "را شعار نوروز سال 97 عنوان کرد و گفت:این طرح از 27 اسفند ماه در استان آغاز بکار می کند.

وی افزود:نیروی انتظامی بیش از 7هزار نیروی خود را در قالب1500 واحد گشت موتوری، خودرویی و پیاده، پلیس افتخاری، پلیس محله، همیار پلیس و .... خودرویی و پیاده روی و موتوری در استان بکارگیری کرده تا به مسافران نوروزی خدمات ارائه  کنند.

میرفیضی افزود:568 گشت خودرو،219 گشت موتورسیکلت،694 گشت پیاده و مابقی گشت نظارتی است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم از فعالیت 762 واحد گشتی در جهت جلوگیری از وقوع سرقت و جرائم خبر دادو گفت: 80 نقطه ایستگاه برای استقرار پلیس در سطح استان جانمایی شده است.

میرفیضی با اعلام اینکه 141 گواهینامه در یازده ماهه سالجاری صدور شده است ،افزود:این میزان نسبت به سال گذشته 14 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران از شماره گذاری جدید 76 هزار و 700 دستگاه خودرو در یازده ماهه امسال خبر داد و گفت:در همین مدت 540 تردد در استان مازندران صورت گرفته است.

وی با اعلام این خبر در ادامه گفت:بیشترین تردد مربوط به محور ساری و قائمشهر بوده است.

میرفیضی با اعلام اینکه 9 هزار و 971 مورد تصادف در 11 ماهه سالجاری اتفاق افتاده است،که 46 درصد داخل شهری و 54 درصد برون شهری بوده است ادامه داد: 5 درصد این تصادفات منجر به فوت،85 درصد جرح و 10 درصد خسارت بوده است.

وی شمار فوتی های یازده ماهه سالجاری را 567 نفر اعلام کرد و گفت:این میزان نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.

میرفیضی از تشکیل 2 هزار و 268 پرونده قاچاق در استان خبر داد و افزود:در همین راستا 11 باند شبکه ای متلاشی و 350 میلیارد نیز ارزش ریالی وسائل ضبط شده بود که نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش ضبطی بود.

وی به کشف 229 تن چوب قاچاق در استان اشاره کرد و ادامه داد:این میزان کشفیات نسبت سال گذشته 47 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران به کلاهبرداری اشاره کرد و گفت:در این رابطه یکهزار و 519 دستگیر و 143 نفر از این تعداد کلاهبردار حرفه ای بودند که ارزش ریالی اموال کلاهبرداری 320 میلیارد ریال بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سرقت صد در صد کاهش داشته ایم هیچگونه سرقت بانک و طلا فروشی سالجاری در استان نداشته ایم.

میرفیضی با اعلام اینکه سرقت مسلحانه در مازندران 80درصد کاهش داشت افزود: 77 درصد سرقت‌ها در استان کشف شده و 167 نفر که به صورت باندی فعالیت می‌کردند دستگیر شدند.

میر فیضی در‌باره اقدامات پلیس در حوزه فضای مجازی افزود: جرائم فضای مجازی در استان 17 درصد افزایش پیدا کرد، 73 درصد تخلف کشف شده و هزار و 320پرونده در این ارتباط تشکیل شده است که 26درصد این پرونده‌ها مربوط به مسائل مالی بوده است.

وی از صدور 140 هزار گذرنامه در سالجاری خبر داد و گفت: 156 هزار واحد صنفی مجاز در مازندران وجود دارد از 55 هزار واحد صنفی بازدید به عمل آمد در این بازدید 15 هزار اخطار پلمپ و 7 هزار و 10 واحد واحد صنفی غیر مجاز پلمپ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز