خبرگزاری کار ایران

برای حضور در قهرمانی آسیا

ترکیب نهایی تیم ملی دوی صحرانوردی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۲۹

ترکیب تیم ملی صحرانوردی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

به گزارش ایلنا ، پس از برگزاری مسابقات انتخابی، تیم ملی دوی صحرانوردی ایران با هدف حضور در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا یکشنبه هفته آینده راهی چین می شود.

به همین منظور سازمان تیم های ملی فدراسیون پس از بررسی نتایج کسب شده در مسابقات صحرانوردی قهرمانی کشور، ترکیب نهایی تیم ملی کشورمان را برای حضور در این دورهاز مسابقات اعلام کرد.

محمدجواد صیادی، جلیل ناصری، خلیل ناصری، مرتضی بیرانوند و همایون همتی ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران را تشکیل می دهند.

امیرحسین صفری بیدختی، عبدالرحیم درزاده، پوریا وطن نواز، سیدامیر زمان پور و ابوالفضل اسحاقی نیز در رده سنی جوانان تیم ملی کشورمان را همراهی می کنند.

همچنین سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی با هدف توسعه دوهای استقامت در بخش بانوان، پریسا عرب، قهرمان نیمه ماراتن و دوهای استقامت ایران را نیز به این دوره از مسابقات اعزام  می کند.

جواد خسرو شیری، علیرضا نورمحمدی، بهرام بمپوری و عباس فتحی نیز به عنوان مربیان و کادر فنی در این دوره از مسابقات در کنار ملی پوشان خواهند بود.

مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا، پنج شنبه هفته آینده 24 اسفندماه در گوئی یانگ چین برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز