خبرگزاری کار ایران

مصوبه فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکاران

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۸۲

فدراسیون دوومیدانی در راستای اهداف و ساماندهی فعالیت‌های ورزشکاران این رشته اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، این فدراسیون در راستای اهداف و ماموریت‌های خود و برای ساماندهی کلیه فعالیت‌های ورزشکاران این رشته اطلاعیه‌ای به شرح زیر مصوب و صادر کرد.

1- کلیه اعزام‌های ورزشکاران دوومیدانی به مسابقات و تورنمنت‌های بین المللی صرفا با نظر سازمان تیم‌های ملی و پس از اخذ مجوز شورای برون مرزی امکان پذیر است.

2- به کارگیری مربیان خارجی در هر سطح و مقطعی پس از اخذ مجوز شورای برون مرزی امکان پذیر است.

3- کلیه اردوهای خارجی صرفا با نظر سازمان تیم‌های ملی و پس از اخذ مجوز شورای برون مرزی قابل برگزاری است.

4- نتایج به دست آمده در مسابقات یا تورنمنت‌های خارج از کشور صرفا در خصوص مسابقاتی قابل پذیرش است که از قبل ورزشکار با نظر سازمان تیم‌های ملی و پس از اخذ مجوز شورای برون مرزی به مسابقات اعزام شده باشد.

5- هزینه عزیمت به اردو یا مسابقات خارج از کشور که ورزشکار راساً و بدون نظر سازمان تیم‌های ملی و مجوز شورای برون مرزی شرکت کرده است، قابل پرداخت نخواهد بود.

6- معیار انتخاب ورزشکاران تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و المپیک صرفاً مسابقاتی است که توسط سازمان تیم‌های ملی مشخص و معین شده است و نتایج خارج از مسابقات مذکور پذیرفته نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز