خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب قوچان:

تلاش می‌کنیم مانع تعطیلی واحدهای تولیدی و کارخانجات قوچان شویم

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۶۲۸

دادستان قوچان خواستار چاره‌اندیشی و هم‌افزایی جدی و مناسب مسئولان اجرایی و توجه بیشتر دولت به منظور جلوگیری از روند تعطیلی واحدهای تولیدی و برخی کارخانجات این شهر شد و تاکید کرد: در مقام مدعی‌العموم و پیگیری حقوق عمومی مردم، تمام تلاش خود را به منظور جلوگیری از تعطیلی کارخانه خبوشان قوچان و حل و فصل مشکل کارگران آن انجام خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، علی آذری، دادستان قوچان با اشاره به تعطیلی برخی کارخانجات این شهرستان در طول سال‌های گذشته از جمله مجتمع دوچرخه‌‌‌سازی و کارخانه کاشی به مشکلات واحد تولیدی خبوشان واحتمال تعطیلی آن نیز اشاره کرد و گفت: حدود ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند و تمام تلاش ما بر این است که  این کارگران شریف که بعضا عمرشان را در این کارخانه گذاشته‌‌‌اند از کار بیکار نشوند.

وی افزود: در این زمینه جلساتی هم با مسئولان ذی‌ربط برگزار کرده و خواهیم کرد.

دادستان قوچان تاکید کرد: با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوانی که در قوچان وجود دارد اما وضعیت اقتصادی خوبی در این شهر حاکم نیست و کارخانه‌های اصلی این شهرستان هم به مشکل برخورده است.  

آذری افزود: تمام تلاش ما جلوگیری از تعطیلی کارخانه خبوشان است و در این زمینه از مسئولان اجرایی شهرستان و دیگر سطوح اجرایی می‌خواهیم مجدانه و دلسوزانه پیگیر باشند و دست در دست هم به وظیفه خود عمل کنند.

وی اضافه کرد: در روند برنامه‌های توسعه‌‌‌ای کشور و با توجه به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان در حوزه‌های مختلف، امیدواریم شاهد توجه جدی‌تری در زمینه اختصاص طرح‌ها و پروژه های تولیدی و اقتصادی به این منطقه باشیم و قطعا  دستگاه قضایی نیز در چارچوب سیاست کلی خود از سرمایه گذاری مناسب و قانونی در تمام مناطق از جمله در این بخش حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز