خبرگزاری کار ایران

تلاش زوج پارا اسکی ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۵۳۶

زوج پارا اسکی ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی روزهای سخت و خاطره انگیزی را سپری می کنند. صادق کلهر، پارا اسکی بازی که سابقه حضور در چند دوره بازی های پارالمپیک زمستانی را در کارنامه دارد

به گزارش ایلنا ، زوج پارا اسکی ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی روزهای سخت و خاطره انگیزی را سپری می کنند. صادق کلهر، پارا اسکی بازی که سابقه حضور در چند دوره بازی های پارالمپیک زمستانی را در کارنامه دارد مسئولیت سرمربیگری و هدایت ملی پوشان را برعهده دارد. صدیقه روزبه، همسر کلهر، نیز برای ارائه عملکرد خوب در این بازی ها آماده می شود.

روزبه در این باره  گفت: همسرم سرمربی تیم ملی است و به همراه دو مربی دیگر تلاش می کند تا نتیجه خوبی کسب کنیم. البته شناخت کاملی از حریفان نداریم و اولین اعزام برون مرزی من است و در این شرایط است که سطح اسکی بازان ما در این مسابقات مشخص می شود.

وی با بیان اینکه المپیک و پارالمپیک بزرگ ترین رویدادهای ورزشی جهان هستند، افزود: خدا را شکر که با لطف خدا و کمک مربیان توانستم به پارالمپیک برسم. بودن همسرم در کنار من حس خیلی خوبی است. صادق مشوقم بوده و در این بازی ها کمی نگرانم است چون شرایط رشته اسکی سخت و خطرناک است، اما از خدا می خواهم من و سایر ورزشکاران مسابقات را به سلامتی به پایان برسانیم البته توقع جامعه هم باید از ما منطقی باشد چون رشته اسکی خیلی دشوار است و ما در ابتدای راه هستیم. در حقیقت همین اندازه که پنج سهمیه بازی های پارالمپیک زمستانی را کسب کرده ایم اتفاق خیلی بزرگی است و تلاشمان را می کنیم عملکرد خوبی در این بازی ها داشته باشیم.

 

 تلاش زوج پارا اسکی ایران در بازی های پارالمپیک زمستانی


سرمربی تیم ملی پارا اسکی نیز در خصوص نخستین حضورش در این جایگاه گفت: حس خوبی دارم که در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی می توانم تجربیاتم را در اختیار شاگردانم قرار دهم. سطح پیست و برف بسیار عالی است و امیدوارم ملی پوشان عملکردی که در تمرینات داشتند را نشان دهند و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

کلهر در ارتباط با همسرش گفت: سعی می کنم کنار همسرم باشم و از لحاظ روحی و روانی به او کمک کنم. مهم تر از همه این است که کارش را بهتر انجام دهد و من پشتوانه خوبی برای او هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز