خبرگزاری کار ایران

صادق کلهر: حریفان قدرتمندی در بازی‌های پارالمپیک زمستانی داریم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۷۴

مربی تیم ملی پارا اسکی ایران گفت: تیم ملی شرایط خوبی دارد و نخستین تمرین خود را امروز در پیست پیونگ چانگ انجام می دهد؛ از طرفی حریفان قدرتمندی در این بازی ها داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، صادق کلهر با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی پارا اسکی بعد از استقرار در دهکده بازی های پارالمپیک زمستانی به دلیل اختلاف زمانی با پیونگ چانگ کره جنوبی دیروز استراحت کرد و امروز نخستین تمرین خود را انجام می دهد. خوشبختانه هوا گرم تر شده و پیست شرایط بهتری دارد. 

وی افزود: روز ۱۸ اسفندماه افتتاحیه بازی ها برگزار می شود و مسابقات از روز ۲۱ اسفندماه آغاز خواهد شد. تیم ایران جزو نخستین تیم هایی است که در دهکده بازی های مستقر شده است و تیم های دیگر به صورت کامل نیامده اند. 

مربی تیم ملی پارا اسکی ایران اظهار داشت: ملی پوشان شرایط خوبی دارند. در این مسابقات حریفان قدرتمند زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم با توجه به اینکه کاروان ایران برای نخستین بار با ترکیب پنج ورزشکار در رشته های پارا صحرانوردی و پارا اسنوبرود شرکت کرده، نتایج خوبی را کسب کنیم.

تیم پارا اسکی اعزامی ایران با ترکیب الهه قلی فلاح (نابینای مطلق) و ابوالفضل خطیبی در رشته صحرانوردی، صدیقه روزبه، حسین سولقانی و پوریا خلیل تاش در رشته اسنوبورد به بازی های پارالمپیک زمستانی اعزام شده است.

بازی های پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ از ۹ تا ۱۸ مارس (۱۷ تا ۲۷ اسفند) در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می شود. حدود ۵۵۰ ورزشکار از ۴۲ کشور جهان در پنج رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز