خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در واکنش به استیضاح وزیر:

نگذارید صدای جامعه کارگری خاموش شود

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۴۱۱

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد دوباره به وزیر کار نخواهند گذاشت صدای جامعه کارگری خاموش شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی در جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه با تاکید بر حمایت از عملکرد علی ربیعی ،وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت : وزیر کار  مرد خیر جمعی  و صدای محرومان جامعه هستند .

وی افزود: ربیعی سکاندار وزارتخانه‌ای است که اقشار ضعیف جامعه را مشتمل می شود و درد آشنای شاخصه اصلی ایشان است و متعهدانه و با تمام توان و به صورت شبانه روزی سودایی جز خدمت و ناخدایی این کشتی پر التهاب را ندارد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی افزود: امروز شاهد استیضاح وزیری هستیم که مانند فرماندهان شهید این سرزمین، در سفرهای استانی،بدون ملاحظات امنیتی در خیابان‌ها  پیاده با  شهروندان عادی هم‌صحبت شده و از وضع زندگی و معیشت آنان با خبر می‌شود.

وی در پایان گفت : امیدوارم نمایندگان  مجلس  در سرتاسر این سرزمین و در خانه ملت ، صدای دل شورگی و پریشانی ملت را استماع کرده و با رای اعتماد مجدد به وی جامعه مظلوم کارگری،کارفرمایی،مددجویی،بازنشسته،روستایی و عشایری و ... را از اضطراب و دل نگرانی خارج کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز