خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: درباره طرح صداوسیما به تفاهم رسیدیم و آن را برد- برد می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۸۸

وزیر ورزش و جوانان از تفاهم اولیه بر سر طرحی مشترک میان رسانه ملی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برای درآمد زایی از ورزش خبرداد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در خصوص طرحی که بخش بازرگانی صدا و سیما در زمینه درآمدزایی و تبلیغات تهیه کرده است به تفاهم رسیده ایم گفت:امیدواریم حداکثر تا هفته آینده با تشکیل جلسات مشترک میان وزارت ورزش و جوانان، صدا و سیما و فدراسیون فوتبال، اصلاحات لازم در خصوص این طرح صورت گیرد و به توافق نهایی برسیم.

دکتر سلطانی فر پس از جلسه مشترک با رئیس رسانه ملی و رئیس فدراسیون فوتبال در صدا و سیما افزود:ان شاءالله طرح پیشنهادی صدا و سیما مبنایی باشد برای درآمدزایی بیشتر از ورزش و فعالیت های ورزشی و معتقدیم این طرح برای دوطرف اصلی  برد - برد است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر درآمد زایی بیشتر از رویداد های ورزشی افزود: طرحی که صدا و سیما تهیه کرده است هم منافع رسانه ملی را تامین می کند و هم بخش ورزش کشور به ویژه فوتبال از آن منتفع خواهد شد .

وی افزود: امیدواریم با توجه به فضای بسیار خوبی که در جلسه با رئیس سازمان صداوسیما ایجاد شده و تفاهمی که به وجود آمده است بتوانیم هر چه سریعتر این طرح را نهایی و مراجل اجرایی آن را آغاز کنیم.

مسعود سلطانی فر به دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه اشاره و تصریح کرد: درباره همکاری های مشترک میان صداوسیما و بخش ورزش کشور و همچنین رویدادهای پیش رو به خصوص جام جهانی 2018 و بازی های آسیایی جاکارتا برنامه ریزی خوبی با حمایت های دکتر علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما صورت گرفته است و در این جلسه مبنای این برنامه ریزی ها گذاشته شده است.

مهندس شهریاری، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان نیز پس از این جلسه با ابراز رضایت از این نشست گفت: این نشست آغاز خوبی است تا همکاری های سازمان صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش گسترش یابد و در نهایت موفقیت خوبی برای کشور رقم بخورد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم این جلسه را مفید و موثر خواند و ابراز امیدواری کرد تا شاهد تاثیر مثبت آن بر فوتبال کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز