خبرگزاری کار ایران

سیدمحمد پولادگر:

البرز مهد تکواندو کشور است/برگزاری مسابقات جام فجر در استان

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۹۳

رییس فدراسیون تکواندو، گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و قدیمی ترین تورنومنت آسیا، بهار سال 97 در استان البرز برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد پولادگر امروز در جلسه شورای عالی ورزش استان البرز با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات دارای گرید WIF است؛ افزود: به موازات برگزاری این مسابقات بین  المللی، مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز به فاصله یک روز برگزار می شود و همه استانداردهای جهانی در مسابقات باید رعایت شود.

پولادگر همچنین با بیان اینکه دور قبل  این مسابقات با حضور 11 کشور اروپایی و آسیایی در ساری برگزار شده بود؛ ادامه داد: این مسابقات در رنکینگ سیستم مسابقات جهانی قرار دارد و برگزیدگان؛ برخوردار از سهمیه المپیک خواهند بود.

 رییس فدراسیون تکواندو کشور در ادامه با اشاره به ظرفیت های ورزشی استان در رشته تکواندو خاطرنشان کرد: کیمیا علیزاده تاریخی ترین مدال کشور را به عنوان تنها بانوی ایرانی از البرز دریافت کرد و باید اذعان داشت که این استان، استانی تکواندو خیز است چرا که طی 4 سال اخیر نیز به عنوان استانی برتر در این رشته ورزشی در عرصه بین المللی و جهانی شناخته شده  و صاحب نام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز