خبرگزاری کار ایران

علی حاتم: فوتبال ایران قدر علی دایی را نمی‌داند/ او بی دلیل کاری انجام نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۳۹۱

سرپرست سایپا در مورد شرایط این تیم و همچنین قهر دایی از تلویزیون صحبت کرد.

علی حاتم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا اظهار داشت: شرایط خیلی خوب است و بعد از برد با ارزش مقابل فولاد تمرینات را پیگیری می‌کنیم و آماده چند دیدار باقی‌مانده هستیم تا با کسب نتایج لازم بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم.

وی افزود: متاسفانه در نیم فصل اول جوانی تیم، مصدومیت‌ها و اشتباهات داوری امتیاز زیادی از ما گرفت ولی خدا را شکر تیم به فرم مطلوب خودش برگشت. در نیم فصل هم نفرات خوبی جذب کردیم که نقاط ضعف تیم را به خوبی پوشش داد و نتایج تیم نشان می‌دهد تیم رو به پیشرفت است و جوانگرایی به خوبی جواب داده است.

سرپرست سایپا با اشاره به خرید ساموئل سارفو و عملکرد قابل قبول او گفت: هنوز برای قضاوت در مورد او زود است و باید چند بازی دیگر هم از او ببینیم. ضمن اینکه من در مسائل فنی نظر نمی‌دهد ولی در کل عملکرد قابل قبولی داشته و با چشم باز خرید کردیم.

حاتم با اشاره به ناراحتی علی دایی از تلویزیون عنوان کرد: متاسفانه در ایران قدر اسطوره‌ای مثل علی دایی دانسته نمی‌شود. دایی ارتباطاتی در فیفا دارد که می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند ولی کسی از او نمی‌خواهد. اینفانتینو به ایران آمد همه دیدند که جایگاه دایی پیش او چطور بود و در ایران شاید کسی در این جایگاه وجود نداشته باشد ولی متاسفانه استفاده نمی‌کنیم و دنبال مسائل حاشیه‌ای می‌رویم. اگر هم مشکلی پیش آمده باید ریشه‌یابی شود و دایی آدمی نیست که بی دلیل دست به اقدامی بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز