خبرگزاری کار ایران

آرمان رمضانی: جای عباس‌زاده به سایپا نیامدم/ کاری به جشن قهرمانی پرسپولیس نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۹۵۷

مهاجم گلزن سایپا از پیروزی مقابل فولاد و درخشش در ترکیب این تیم می‌گوید.

آرمان رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی 2 بر صفر سایپا مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سخت و مهمی با فولاد داشتیم و با توجه به نزدیکی امتیازات بالای جدول یک جورهایی بازی 6 امتیازی بود که خوشبختانه موفق شدیم پیروز شویم و شرایطمان در جدول کمی بهتر شود.

وی در مورد 2 گلی که به ثمر رساند گفت: من در تمام بازی‌ها برای گلزنی و کمک به تیمم تلاش می‌کنم و بعضی وقت‌ها فرصت به من می‌رسد و بعضی بازی‌ها هم ممکن است این فرصت در اختیار سایر بازیکنان قرار بگیرد. خوشحالم که برای تیمم مفید باشم.

مهاجم سایپا در مورد اینکه جانشین عباس‌زاده در ترکیب این تیم شده است عنوان کرد: این اصطلاح مناسب نیست و من جانشین محمد نشدم. عباس‌زاده یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است و به نوعی تبدیل به یک برند شده است و کسی نمی‌تواند جای او را بگیرد و ما حتی کنار هم بازی هم کرده‌ایم. من تلاش می‌کنم در جای خودم برای تیم مفید باشم.

رمضانی با اشاره به سایر دیدارهای سایپا در هفته‌های بعد گفت: ما 5 فینال دیگر داریم که باید در تمام آنها تلاش کنیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم تا در نهایت موفق به کسب سهمیه آسیا شویم و هدف سایپا این است.

وی در پایان با اشاره به بازی با پرسپولیس و جشن قهرمانی احتمالی این تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس با توجه به نتایج اخیر و شکست در دربی انگیزه خاصی برای بازی با ما و دارد و جشن احتمالی قهرمانی آنها هم در بازی‌شان تاثیر می‌گذارد ولی این موضوع اهمیت چندانی برای ما ندارد و باید به فکر بردن و گرفتن هر 3 امتیاز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز