خبرگزاری کار ایران

نگران نباشید

واکنش متفاوت ونگر به خشم هواداران آرسنال

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۲۹۴

سرمربی آرسنال با وجود هجمه‌های فراوان علیه روند نتیجه گیری‌اش می گوید که در پایان فصل، چیزهایی را به دست خواهد آورد اما در حال تلاش برای حفظ همه چیز در حال حاضر برای چشم انداز است.

به گزارش ایلنا و به نقل از گل، آرسن ونگر اذعان می کند که آرسنال با توجه به فرم قبلی خود در فصل گذشته قدم زده است اما گفت: می‌تواند با واقعیت زندگی کند. 

آرسنال پس از 17 سال موفق نشد به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و  ممکن است این کار را دوباره انجام دهند مگر اینکه آنها در لیگ اروپا قهرمان شوند.  در حال حاضر آنها 13 امتیاز کمتر برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ انگلیس دارند، در حالیکه آنها از جام حذفی به وسیله ناتینگهام فارست حذف شدند و در فینال جام اتحادیه به منچستر سیتی باختند.

در حالیکه هواداران زیادی از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی در انگلیس ناراحت هستند اما ونگر نشان داد با این وضعیت احساس راحتی می‌کند.

ونگر گفت: این فصل بدتر از فصل گذشته است زیرا فصل گذشته ما جام را به دست آوردیم و 75 امتیاز به دست آوردیم. این را انکار نمی‌کنم، اما ما در پایان فصل تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. نگران نباشید، می‌توانم با واقعیت زندگی کنم. در حال حاضر ما یک فینال و یک بازی قهرمانی بزرگ را از دست دادیم. سعی می‌کنم راه حلی پیدا کنم که در آن تیم احساس راحتی و اعتماد به نفس می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز