خبرگزاری کار ایران

ماجرای همیشگی آرسن ونگر

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۸۲۷

همه چیز عالی شروع شد اما با اشک‌های طرفداران جوان به پایان رسید. آرسنال در فینال جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی می‌توانست یک قهرمانی را در میانه فصل به دست بیاورد؛ قهرمانی که آرسن ونگر در دو دهه حضور در باشگاه به آن نرسیده بود.

به گزارش ایلنا، اما آرسنال اصلا آماده این دیدار نبود. نمایش آنها در نیمه دوم را می‌توان حتی خجالت‌آور خواند. هرچند که توپچی‌ها بازی را خوب شروع کردند و در کار با توپ موفق بودند، سرخیو آگوئرو تنها 18 دقیقه زمان نیاز داشت تا گل اول را بزند. او روی ضربه دروازه کلودیو براوو صاحب توپ شد و شکودران موستافی هم نتوانست جلو او را بگیرد.

موستافی اعتقاد داشت آگوئرو او را هل داده است. او به داور اعتراض کرد و همین باعث شد چند ثانیه کم بیاورد و نتواند به آگوئرو برسد. این کار او با انتقاد گری نویل، کارشناس بازی و مربی سابقش در والنسیا روبه‌رو شد که گفت: «دفاع این بازیکن رقت‌انگیز است».

آگوئرو در پنج بازی اخیر سیتی در تمامی رقابت‌ها مقابل آرسنال گل زده است و هر بار که مقابل مدافعان این تیم قرار می‌گیرد آنها را نابود می‌کند. موستافی تنها مقصر گل نبود و لوران کوشیلنی، کاپیتان آرسنال هم واکنش کندی نشان داد.

این جمله قدیمی که می‌گوید «آرسنال رهبر ندارد» در ویمبلی به‌وضوح خودش را نشان داد. زمانی که ونسان کمپانی گل دوم سیتی را به ثمر رساند دیگر ایده‌ای برای ادامه بازی نداشتند. این گل کمپانی نشان داد آرسنال در دفاع چه ضعف‌هایی دارد. آنها نمی‌توانستند خود را مقابل رقیب سرسختشان پیدا کنند.  کوشیلنی کاپیتان بود اما هیچ رهبری‌ در میدان از او دیده نشد. به نظر می‌رسید تنها جک ویلشر که چهار خطا در این مسابقه رویش انجام شد، می‌خواهد آرسنال را به پیش براند. البته آرون رمزی هم که از مصدومیت برگشته بود عملکرد خوبی داشت.  آرسنال تیم متوازنی ندارد و این موضوع از سال 2015 برقرار است، زمانی که آرسن ونگر با وجود نیاز تیمش به تقویت، تنها پتر چک را به خدمت گرفت.

به خدمت گرفتن پیر امریک اوبامیانگ از بوروسیا دورتموند در ژانویه، خریدی عالی بود اما روشن است که خرید او اولویت نبود، آن هم برای تیمی که هفته به هفته گل می‌خورد.  پر مرتساکر قرار است در پایان فصل بازنشسته شود، کوشیلنی هم اشتباه زیاد می‌کند و هم زیاد مصدوم می‌شود، کالوم چمبرز بار دیگر ثابت کرد که شایستگی حضور در یک تیم بزرگ لیگ برتری را ندارد و کنستانتینوس ماوروپانوس و راب هولدینگ 20ساله هم بی‌تردید نیاز به زمان دارند و باید به تیم‌های دیگر قرض داده شوند.  هر تیم موفقی ستون فقرات منسجمی دارد و این چیزی است که آرسنال در حال حاضر ندارد. سیتی توانست با نمایشی ساده، آنها را شکست دهد و نشان دهد که آرسن ونگر چه مشکلاتی دارد.  آرسنال تنها در لیگ اروپا فرصت قهرمانی دارد و باید به سن‌سیرو سفر کند تا با میلان بازی کند. به این ترتیب بخت آرسن ونگر برای نجات آرسنال، هر هفته کمرنگ‌تر می‌شود؛ آن هم در فصلی که شاید آخرین فصل حضور ونگر در این تیم باشد.

​کریس ویتلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز