خبرگزاری کار ایران

اسماعیل احمد: استقلال را با شش گل برده‌ایم و اکنون آماده چالش دوباره هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۱۲۱

مدافع العین امارات درباره بازی پیش رو برابر استقلال تهران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل احمد، مدافع العین و تیم ملی امارات درباره حمایت هواداران این تیم در بازی‌های دشوار گفت: طرفداران ما روز به روز اثبات می‌کنند شماره یک هستند و در روزهای دشوار ما را حمایت می‌کنند. آنها همیشه دلگرمی ما هستند؛ در طول و همچنین پس از مسابقه. حضور آنها قطعا موجب دستیابی به نتایج هیجان اخیر در برابر رقبا شده است؛ به خصوص در بازی دربی مقابل الوحده.

او تاکید کرد: تیم ما تیم نیاز به حمایت طرفداران وفادار خود در مسابقات محلی و قاره ای آینده دارد. مسابقات مهمی پیش رو داریم، بازی با الوحده تمام شده و در حال حاضر چیزی از گذشته است.

حالا تمام تمرکزمان را روی بازی با استقلال به کار گرفته ایم و پشتیبانی گسترده هواداران همانطور که در بازی با الوحده حضور داشته‌اند را نیاز داریم. روز سه شنبه بازی بسیار مهمی در لیگ قهرمانان آسیا داریم. تنها برای سه امتیاز در زمین حاضر می‌شویم.

احمد در ادامه کری خوانی هم برای استقلالی‌ها داشت: ما در مورد آخرین نتیجه رویارویی العین با استقلال که با نتیجه 6 بر صفر تمام شده نگاه نمی‌کنیم  زیرا رقیب ما مطمئنا به طور کاملا متفاوت آماده خواهد شد. با این حال ما آماده چالش با نماینده ایران را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز