خبرگزاری کار ایران

توضیح سازمان لیگ در خصوص اهدای جام قهرمانی در دربی

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۸۱

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در چرایی عدم اهدای جام قهرمانی در دربی به پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، تیم پرسپولیس شانس خیلی خوبی دارد تا در دربی تهران بتواند جام قهرمانی را از آن خود کند. پرسپولیس در صورتی که پیروز دیدار با استقلال لقب بگیرد، بدون هیچ ابهامی 5 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان مسابقات لیگ برتر می شود. پرسپولیس اما حتی در صورت شکست در دربی نیز اگر ذوب آهن مقابل پارس جنوبی بازنده باشد، قهرمانی اش را مسجل می کند.

به همین خاطر خیلی ها اعتقاد دارند در هرصورت قهرمانی باید جام در پایان دربی به سرخپوشان اهدا شود، اما سازمان لیگ با این امر مخالفت کرده است.

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت: «درصورتی که پرسپولیس بازی دربی را ببرد؛ باز هم امکان برگزاری مراسم اهدای جام وجود ندارد چون استقلال میزبان بازی دربی است و درنتیجه این مراسم به اولین بازی که پرسپولیس میزبان است؛ موکول می شود ولی جشن و شادی هواداران و بازیکنان طبیعی است و از آن جلوگیری نخواهد شد.»

وی افزود: «طبق قانون سازمان لیگ اگر وضعیت تیم قهرمان مشخص نباشد؛ در هفته آخر جام قهرمانی اهدا می شود ولی اگر زودتر تیم قهرمان مشخص شود؛ در بازی بعدی که تیم قهرمان میزبان است؛ مراسم اهدای جام برگزار خواهد شد. اگر قهرمانی پرسپولیس در دربی قطعی شود؛ مراسم اهدای جام در بازی بعدی که این تیم میزبان است یعنی در بازی مقابل سایپا برگزار می شود.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز