خبرگزاری کار ایران

تجمع کلاه‌زردها مقابل وزارت نیرو/معترضان: اراده‌ای برای جذب وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۲۶

صبح امروز جمعی از اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق سراسر کشور مقابل وزارت نیرو در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (هشتم اسفند) بیش از دویست نفر از اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق سراسر کشور به تهران آمدند و مقابل وزارت نیرو تجمع کردند.

اپراتورها که طرح جذب آنها به صورت کارگر دائم توسط وزیر نیرو ابلاغ شده‌است، می‌گویند: اراده‌ای برای اجرایی کردن این ابلاغیه وجود ندارد و تصمیمات قبلی برای جذب، اجرایی نشده‌است.

در نشست قبلی نمایندگان اپراتورها و مسئولان وزارت نیرو، از آنجا که سازمان توانیر چارت استخدامی خالی برای جذب 4100 اپراتور کار معینِ سراسر کشور را ندارد، مقرر شد که وزارت نیرو از سازمان امور استخدامی کشور درخواست کند برای بیش از هزار نفر از اپراتورها که برایشان چارت خالی نیست، مجوز پُست ستاره‌دار بدهند که هنوز این اتفاق نیفتاده‌است.

خردادماه سال جاری، طرح کارگر دائم اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق توسط وزیر نیرو به امضا رسید. این خبر خوشی بود برای کارکنان و اپراتوهای پست‌های برق سراسر کشور که پس از چندین سال اعتراض و پافشاری بر مطالبات خود، احساس می‌کردند به نتیجه مطلوب رسیده‌اند.

اما با گذشت چند ماه از امضای طرح، هنوز بلاتکلیفی کلاه‌زردها به بهانه نبودن چارت خالی برای استخدام ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز