خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان استان زنجان خبرداد:

مدیریت درمان استان زنجان گواهینامه بین المللی ایزو دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۴۱۹

مدیریت درمان استان زنجان، گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت درمان استان زنجان و 5 مرکز درمانی تابعه و دفتر اسناد پزشکی این استان دارای گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو 9001-2015 شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان، محمدی مدیر درمان استان زنجان، گفت: با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت درمان استان زنجان و 5 مرکز درمانی تابعه (پلی کلینیک حکیم هیدجی ، درمانگاه‌های روزبه زنجان ، شفای ابهر ، شهدای خرمدره و سهروردی خدابنده) و دفتر اسناد پزشکی این استان دارای گواهینامه بین المللی استاندارد ایزو 9001-2015 شد.

وی افزود: اقدامات و برنامه ریزی جهت دریافت گواهینامه ایزو با تدوین کلیه فرآیندها و آموزش گسترده تیم‌های ممیزی از اوایل سال 95 آغاز شد و با انجام ممیزی داخلی توسط تیم ممیزی ستاد مدیریت درمان ، استقرار آزمایشی استاندارد ایزو و نهایتا انجام ممیزی نهایی توسط شرکت صادر کننده گواهینامه در بهمن ماه سالجاری ، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 9001-2015 برای ستاد مدیریت درمان و 6 واحد تابعه شدیم.

مدیر درمان استان زنجان با اشاره به اینکه بهبود کیفیت خدمات در سایه استقرار استاندارد ایزو با دقت و سرعت بیشتری حاصل می‌گردد تصریح کرد آنچه مهم است باید به موضوعات نگاه سیستماتیک داشته باشیم و نواقص و کمبودها را به فرصت تبدیل کنیم.

محمدی برنامه محور بودن ، امانتداری، پاکدستی ، رازداری در امور درمان بیماران ، کرامت انسانی در رفتار حرفه ای مدیران وکارکنان ، قانون مداری ، عدالت محوری و همبستگی سازمانی با تکیه بر حفظ یکپارچگی کالبدی و عملکردی را از ارزشهای مهم مدیریت درمان استان برشمرد و اظهار داشت تخصص گرایی در سایه جذب بهترین نیروهای انسانی و آموزش و بالندگی آنها از اهم برنامه های ستاد مدیریت درمان است.

وی همچنین تداوم استقرار استاندارهای اعتبار بخشی در بیمارستانها و مدیریت کیفیت در کلیه مراکز تابعه را خواستار شد و تاکید کرد بهبود مستمر و روزآمد خدمات درمانی و همچنین دریافت گواهینامه ایزو زمانی ارزش خود را نشان میدهد که مراجعین و بیمه شدگان به مراکز درمانی ، با آرامش خاطر و  روی گشاده از خدمات درمانی ما رضایت داشته باشند.

مدیر درمان استان تمرکز بر شاخصهای موثر بر رضایتمندی ذینفعان را ارتقاء تکریم مشتریان ، ساماندهی نظام پیشنهادات و افزایش تعامل با ذینفعان اعلام کرد و گفت امروز در دورانی زندگی میکنیم که باید  با اجرای مدیریت مشارکتی و تکیه بر خرد جمعی و سلامت کاری کارکنان و با تلاش مستمر در مسیر تعالی و سرآمدی همسو با راهبردهای کلان سازمان گام برداریم .

محمدی در پایان استقرار سیستم مدیریت کیفیت در ستاد مدیریت درمان، درمانگاه‌های تابعه و دفتر اسناد پزشکی این استان را حاصل رهنمودها و پشتیبانی‌های مدیر عامل سازمان ، مدیران ساعی ستاد مرکزی و همت و تلاش گسترده کارشناسان و مجموعه کارکنان پرتلاش دانست و این موفقیت چشمگیر را به آنان تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز