خبرگزاری کار ایران

بابک مرادی: هواداران ملوان را که دیدم گریه‌ام گرفت/ امیدوارم آقای دست‌نشان در تیم بماند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۲۶۳

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندرانزلی امیدوار است که دست نشان در ملوان ماندنی شود.

به گزارش ایلنا، بابک مرادی مهاجم ملوان در گفتگو با خبرنگار ایلنا درخصوص بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه مساوی کردیم و خیلی شرایطمان بد شد. وقتی وضعیت هوادارانمان را دیدم، اشکم در آمد. با تیم صدرجدولی بازی داشتیم و بخاطر سه اخطاره بودن، نبودم و خیلی دوست داشتم کنار سایر بازیکنان باشم و اگر بودم، می‌توانستم خیلی به تیم کمک کنم.

وی افزود: در بازی قبلی الکی کارت زرد گرفتم و این بازی حساس را از دست دادم. داور در یک قدمی من بود و به او گفتم خدا وکیلی دقت کن که داور به من کارت داد و من بازی را از دست دادم. امسال از همه لحاظ در حق تیم ما ظلم شد. بیش از 4-5 نفر از هوادارانمان سرشان شکست. امید و عشق یک شهر ملوان است. سرمربی تیم ما به عشق ملوان در اینجا مانده است.

مرادی ادامه داد: آقا نادر بدون اینکه پولی بگیرد با ما کار کرد و حیف که قدرش را نداستند. در نیم فصل سه پیشنهاد خوب داشت که یکی از آنها سیاه جامگان مشهد بود که بخاطر ما بازیکنان و هواداران، به تیم لیگ برتری پاسخ منفی داد و در انزلی ماند. از مسئولین می خواهم که کمی با ما مهربان باشند. ما نیز آدم هستیم و داریم برای تیم و هواداران زحمت می کشیم و واقعا حیف است که تیم با این پتانسیل خوب، به این وضع دچار شود. جای ملوان این جا نیست.

مهاجم ملوان در خاتمه خاطرنشان کرد: ما امیدوار به بازی‌های آینده هستیم. 9 بازی دیگر در راه است و به عشق هواداران تا هفته‌های آخر خواهیم جنگید. مشکلات خیلی ابتدایی داریم که ترجیح می‌دهم در مورد آن صحبت نکنیم چون واقعا مشکلات ما خنده‌دار است. امیدوارم که تصمیم آقا نادر احساسی بوده باشد و از تیم نرود. خیلی چیزها را آقا نادر تحمل کرد که امیدوارم مسئولین با تصمیم وی مخالفت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز