خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

نیروهای خدوم نیروی انتظامی در حوادث خیابان پاسداران مظلوم واقع شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۵۲۱

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای خدوم نیروی انتظامی در وقایع خیابان پاسداران مظلوم واقع شدند و وجهه دراویش هم بدلیل اقدام خودسرانه برخی از اعضا و تحریک شدن سایر افراد مخدوش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در آغاز چهل و هشتمین جلسه شورا گفت: ️ضمن تبریک روز مهندس به جامعه بزرگ مهندسین کشور، که در اقتصاد دانش بنیان برای ایران اهمیتی بیش از ذخائر نفتی ومعدنی دارند، انتظار داریم تعهد حرفه ای و تعصب صنفی در جامعه مهندسین کشور بویژه در حوزه ساخت به اندازه ای افزایش یابد که مانند سایر کشورهای توسعه یافته، مهمترین تضمین کننده کیفیت و استحکام و بهینه سازی، امضا و تایید مهندسین ناظر و طراح پروژه و در واقع خودکنترلی پروژه باشد.

وی ️در رابطه با وقایع روزهای اخیر  به نکات کوتاهی اشاره کرد و ادامه داد: در مورد ناآرامی های رخ داده در خیابان پاسداران ، آنچه که بدیهی است لزوم همزیستی مسالمت آمیز ادیان، مذاهب و فرق گوناگون در ایران است، نباید این موهبت تاریخی را، تبدیل به تهدیدی برای یکپارچگی و وحدت جامعه کنیم.

رییس شورای شهر ادامه داد: نیروهای خدوم نیروی انتظامی در وقایع خیابان پاسداران مظلوم واقع شدند و وجهه دراویش هم بدلیل اقدام خودسرانه برخی از اعضا و تحریک شدن سایر افراد مخدوش شد. نباید به بهانه اقدامات وشعارهای برخی شهروندان علیه دراویش، نیروی انتظامی را مورد هجمه قرار داد و نه اینکه بدلیل خطای تعدادی انگشت شماری از اعضای این فرقه، دراویش را که تاریخی چندساله وتوام با مدارا و همزیستی با دیگران داشته اند، داعشی یا وابسته خواند.

وی افزود: در این شرایط که تهدیدات بین المللی و جهانی علیه ایران وایرانیان رو به فزونی است، وحدت مهمترین عامل قوت ما و تفرقه ودشمنی مخرب ترین سلاح علیه ایران است وانتظار از همه افراد، گروهها، رسانه ومسئولان مرتبط به موضوع آن است که با تدبیر و خویشتن داری، معضلات امنیتی را به موضوعاتی اجتماعی ومسایل قابل گفتگو ومفاهمه تبدیل کنند واز رویکرد امنیتی کردن مسایل اجتماعی بپرهیزند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز