خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: از بازیکنانم راضی هستم/ یک شوت به سمت دروازه ما آمد و باختیم

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۵۸

سیتیزن‌ها که در دور چهارم جام حذفی انگلستان به مهمانی ویگان رفته بودند، در شبی که ده نفره شدند، روی اشتباه واکر گل را در دقایق پایانی دریافت کردند و با قبول این شکست، با اولین جام فصل خداحافظی کردند.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا پس از بازی گفت: اخراج دلف درست بود. کارت قرمز داشت. از نظر من کاری که فابین کرد، غیرضروری بود و داور هم تصمیم به اخراجش گرفت. چنین تکلی می‌تواند کارت قرمز داشته باشد. باید از این اتفاق درس بگیریم. درگیری با مربی ویگان در تونل؟ هیچ اتفاقی نیفتاد. فقط به او گفتم در محوطه تعیین شده برای مربیان بمان. فقط همین. دوستان! اگر می‌خواهید درباره فوتبال از من سوال کنید، سوال کنید. هیچ اتفاقی در تونل نیفتاد. هیچ درگیری با همکارم نداشتم. هیچ. فقط درخواست کردم در محوطه مخصوص به خودش بماند.

وی ادامه داد: درباره باخت همواره وقتی تیمم شکست می‌خورد، از برنده حرف می‌زنم. مقابل لیورپول این اتفاق افتاد؛ امشب هم باختیم و قطعا در آینده باز هم خواهیم باخت. تبریک به ویگان و آرزوی بهترین‌ها برایش در آینده. من تیمم را نه بر اساس نتیجه که بر اساس ماهیت و سبک بازی قضاوت می‌کنم. خواست و برنامه ما در طول فصل و حتی در بازی امشب، خوب بود. تلاش مان را کردیم. 10 به 11. موقعیت گلزنی خلق کردیم. دروازه بان آنها خوب کار کرد. به گل نرسیدیم و تمام. به لحاظ روانی جنگیدن در چهار جبهه کار سختی است اما ما انجامش دادیم.  

وی خاطرنشان کرد: نمایش خوبی داشتیم و جنگیدیم. حالا این نتیجه است که حرف می‌زند. تبریک به ویگان. نیمه دوم خوب بازی کردیم پس اخراج دلف حداقل به لحاظ سبک بازی تاثیر زیادی روی ما نداشت. البته که کار با 11 بازیکن آسانتر است. در 90 دقیقه تنها یک شوت به چارچوب ما زده شد و باختیم. فوتبال همین است. واضح است که ناراحتیم و دوست داشتیم صعود کنیم چون جام حذفی تورنمنت زیبایی است. می‌خواستیم صعود کنیم و دور بعد در خانه با ساوتهمپتون بازی کنیم اما در فوتبال فقط اتفاقاتی که در طول 94 دقیقه رخ می‌دهد، حساب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز