خبرگزاری کار ایران

اصرار واشنگتن بر دخالت مسکو در انتخابات ۲۰۱۶؛

روسیه: هیچ مدرکی علیه شهروندان روسیه درباره دخالت در انتخابات آمریکا وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۱۳

در حالیکه مسئول رسیدگی به پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا مدعی است اسناد جدیدی در این رابطه وجود دارد، کرملین اعلام کرد در رابطه با اتهام‌های مطرح شده از سوی آمریکا علیه شهروندان روسیه هیچ مدرکی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، رابرت مولر مسئول رسیدگی به پرونده دخالت روسیه در انتخابات آمریکا اسناد جدیدی در این رابطه منتشر کرد و مدعی شد که یک جریان تبلیغاتی وابسته به روسیه نظارت بر دخالت در انتخابات به نفع دونالد ترامپ و به ضرر هیلاری کلینتون را بر عهده داشته است.

طبق ادعای این اسناد نقش روسیه در دخالت در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا بیش از آن چیزی بوده که پیش از این مطرح شده بود.

دفتر بازپرس ویژه آمریکا در پرونده مداخله اثبات نشده روسیه در انتخابات ۲۰۱۶، ۱۳ شهروند و ۳ شرکت روسی، از جمله یک آژانس تحقیقات اینترنت در سن پترزبورگ را در این رابطه متهم کرده است.

کرملین در واکنش به این ادعای آمریکا اعلام کرد در رابطه با اتهام‌های مطرح شده از سوی آمریکا علیه شهروندان روسیه به بهانه مداخله در انتخابات آمریکا هیچ مدرکی وجود ندارد و مسکو درباره آنچه واشنگتن «مداخله روسیه» می‌نامد، بارها توضیح داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز