خبرگزاری کار ایران

رنجکش مطرح کرد:

تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی- ورزشی دو شهر مرزی آستارا- آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۹۷

فرماندار بندر آستارا گفت: تلاش خواهیم کرد تا در راستای تقویت روابط دو کشور جمهوری آذربایجان و ایران و حسن همجواری، برنامه‌های فرهنگی - ورزشی دو شهر مرزی آستارا - آستارا گسترش یابد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی شهرهای آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان در سال‌جاری افزود: برنامه ریزی‌های فرهنگی، ورزشی با حضور ورزشکاران و هنرمندان شهرهای مرزی دو کشور نقش مهمی در تقویت مناسبات و همکاری های متقابل خواهد داشت.

رئیس شورای ورزش شهرستان آستارا در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن ورزشی وحدت شهرستان آستارا برگزار شد، اظهار داشت: ورزش نقش مهمی در تولید نشاط اجتماعی دارد و سیاست‌های فرمانداری، توسعه ورزش‌های همگانی و تشویق خانواده‌ها به انجام ورزش و تحرک است.

 فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا ضمن تشکر از برگزار کنندگان این المپیاد ورزشی خواستار برنامه‌ریزی‌های جامع تر و حمایت‌های لازم از سوی مسئولان ورزشی کشور و استان و میزبانی از رویداده های ورزشی بین المللی در آستارا شد.

 وی در ادامه این برنامه به برخی رویدادهای مهم در آستارا در حوزه برپایی همایش‌ها و جشنواره های مختلف اقتصادی تجاری فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌های آستارا و توسعه این شهرستان دارد که در کنار توجه به تامین زیرساخت‌ها و پیگیری توسعه آنها از اولویت‌های فرمانداری در آستارا است.

دومین المپیاد ورزشی آستارا - آستارا با حضور 14 تیم خارجی و 23 تیم داخلی در چهار رشته کاراته آزاد، کاراته کنترلی، تکواندو و جودو و با شرکت 500 ورزشکار به مدت چهار روز در شهرستان مرزی بندرآستارا به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز