خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فومن خبر داد:

محکومیت متصرف محیط زیست در گشت رودخان فومن

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۸۷

فردی که دریکی از شهرستان فومن اقدام به تخریب محیط زیست به قصد تغییر کاربری زمین در داخل منطقه حفاظت شده کرده بود به 8ماه حبس تعزیری محکوم شد .

به گزارش ایلنا از فومن، سعدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: فرد غیر بومی که اقدام خرید و تصرف غیر قانونی زمین در داخل منطقه حفاظت شده و تخریب بافت زمین به قصد تغییر کاربری در فومن کرده بود محکوم شد.

وی افزود:محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن در حین گشت و کنترل متوجه اقدامات غیر قانونی این فرد شده و بلافاصله از ادامه روند تخریب محیط زیست زمین توسط این فرد جلوگیری کرده و پرونده پس از مستندسازی به دادسرای شهرستان فومن جهت رسیدگی قضایی ارسال شد.

سعدی بیان داشت:پس از طی مراحل قانونی رسیدگی ؛ وی به جرم تخریب محیط زیست به قصد تغییر کاربری زمین در داخل منطقه حفاظت شده به 8ماه حبس تعزیری محکوم شد .

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن در پایان خاطرنشان کرد:بیش 20000 هکتار از منطقه حفاظت شده گشت رودخان در حوزه شهرستان فومن قرار دارد که تحت پایش‌های حفاظتی شبانه روزی نیروهای کارشناسی و یگان اداره محیط زیست شهرستان فومن بوده  و از هرگونه تخریب محیط زیست و تغییر و تحول غیر قانونی آن جلوگیری می شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز