خبرگزاری کار ایران

بارانی: ما گربه سیاه فولاد هستیم/ می‌خواستند با جادوگری تمرکزمان را بهم بریزند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۸۵

کاپیتان پیکان تهران درباره دو پیروزی اخیر شاگردان مجید جلالی و حواشی پیرامون این تیم صحبت کرد.

محمد صادق بارانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره دو پیروزی متوالی پیکان پس از هفته‌ها ناکامی گفت: بچه های ما در این دو بازی زحمت کشیدند و مثل همیشه از دل و جان مایه گذاشتند. ثابت کردند بازی هایی را که نمی‌بردیم هم روی اتفاق بوده و ما همیشه در تقابل با فولاد برنده بودیم. سال گذشته هم در رفت و برگشت این تیم را شکست دادیم و به نظرم، ما گربه سیاه فولاد هستیم.

او ادامه داد: هر ساله تیم خوب فولاد را شکست دادیم و خوشحالم که در روزی که در ترکیب حضور نداشتم پیکان برنده شد و بازیکنان مزد زحمتشان را گرفتند.

کاپیتان پیکان درخصوص شرایط امتیازگیری در نیم فصل دوم اظهار داشت: اگر بازی‌های ما را دنبال می‌کردید اینطور بود که موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما گلزنی خیلی کم بود. خدا را شکر در این دو بازی بازیکنان با دقت بیشتری حمله کردند و از موقعیت‌های بیشترین استفاده را انجام دادند. در 6،7 بازی اخیر حداقل باید 12 امتیاز می‌گرفتیم اما اینطور نشد و در ادامه تلاش می‌کنیم.

بارانی درخصوص حواشی که هفته‌های اخیر پیرامون شاگردان مجید جلالی وجود داشت، گفت: واقعا جای سوال است که مگر در 15 سال پیش زندگی می‌کنیم تا مربی ما به بازیکن حریف زنگ بزند و ترکیب را بخواهد؟ الان همه بازی ها فیلمبرداری می شود و مربیان آنالیز در تیم‌ها حضور دارند. شاید با ما مشکل دارند که می‌گویند جادوگر داریم. می‌خواستند تمرکز ما را با این حواشی و مسائل جادوگری بهم بریزند که تاحدودی هم موفق شدند اما دوباره با صحبت‌هایی که کادرفنی و آقای جلالی داشتند با روحیه مضاعف برگشتیم و در دو بازی 6 امتیاز گرفتیم.

بارانی درخصوص کسب سهمیه آسیایی پیکان در لیگ هفدهم گفت: در حال حاضر اختلاف امتیاز ما با تیم دوم جدول تنها 3 امتیاز است و این فرصت را داریم که سهمیه آسیایی هم بگیریم اما قول نمی‌دهیم تا زیر فشار قرار بگیریم. سعی داریم در آرامش رو به جلو برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز