خبرگزاری کار ایران

بارانی: در بازی مقابل ذوب‌آهن باد و باران علیه تیم ما بود/ به دنبال ثبات در جدول هستیم

بازیکن تیم پیکان گفت: سه بازی آینده ما در تهران است و امیدوارم امتیازات این بازی را به دست آوریم.

صادق بارانی،بازیکن تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این هفته این تیم مقابل سیاه‌جامگان گفت: احترام زیادی برای تیم سیاه‌جامگان قائلیم چرا که این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. هفته پیش در بازی که حقمان باخت نبود، نتیجه را واگذار کردیم و مقابل سیاه‌جامگان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.  تمام تلاشمان را برای گرفتن سه امتیاز انجام می‌دهیم و امیدوارم برنده بازی باشیم.

بازیکن پیکان در مورد شکست هفته گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: در بازی مقابل ذوب‌آهن آب وهوا کاملا به ضرر ما شد. در نیمه اول باد و در نیمه دوم باران علیه ما بود. ما هم به سمت دروازه ذوب‌آهن حمله کردیم اما همان ضربه‌های که برای ما تبدیل به گل نشد برای ذوب‌‌آهن شد.

بارانی در مورد سه بازی پایانی نیم فصل اول گفت:  سه بازی آخر ما در تهران برگزار می‌شود و سعی می‌کنیم در این سه بازی امتیازات لازم را کسب کنیم. قطعا این بازی‌ها هم سختی‌های خودش را دارد اما تمام تلاشمان را سه بازی آینده انجام می‌دهیم تا به یک ثبات خوبی در جدول برسیم.

هافبک تیم پیکان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در نیم فصل نیاز به تقویت خواهد داشت با خیر، گفت: در این مورد قطعا سرمربی تیم تصمیم‌گیر خواهد بود اما معمولا در همه دنیا تیم‌ها در نیم فصل نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنند. من هم فکر می‌کنم آقای جلالی قطعا در نیم فصل برای برطرف شدن نقاط ضعف کارهای را انجام می‌دهند.

 

کد خبر : ۴۳۵۵۷۴