خبرگزاری کار ایران

مطمئن باشید سیاه‌جامگان در لیگ خواهد ماند

عنایتی: امیدوارم مهاجم خارجی جدید استقلال ارزش این همه هزینه را داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۶۱۶

عنایتی اظهار داشت:بعد از استعفایی که از این تیم دادم، چند جلسه با مسوولان سیاه‌جامگان برگزار کردم. خدا را شکر شرایطی فراهم شد که دوباره در خدمت این تیم مشهدی باشم.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی سرمربی سیاه‌جامگان یک بار دیگر به مجموعه این تیم مشهدی بازگشت تا بتواند دومین نماینده مشهد را در لیگ برتر حفظ کند. با عنایتی در مورد اتفاقات اخیر سیاه‌جامگان، پیش‌بینی‌اش از آینده این تیم و همچنین شرایط و بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا همکلام شدیم.

درخصوص بازگشتت به سیاه‌جامگان صحبت کن.
بعد از استعفایی که از این تیم دادم، چند جلسه با مسوولان سیاه‌جامگان برگزار کردم. خدا را شکر شرایطی فراهم شد که دوباره در خدمت این تیم مشهدی باشم. ما باید تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تا این تیم در لیگ برتر بماند. من به مردم مشهد دین دارم و تلاش می‌کنم با نگه داشتن این تیم در لیگ برتر، دینم را ادا کنم.

قبول دارید سیاه‌جامگان برای ماندن در لیگ کار سختی دارد؟
مطمئن باشید اگر اتفاقات حاشیه‌ای در این تیم رقم نخورد، صددرصد با پتانسیلی که بازیکنان دارند این تیم در لیگ برتر خواهد ماند و تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد تا یک شگفتی جدید رخ دهد. سیاه‌جامگان نیاز به آرامش دارد. امیدوارم این بدشانسی‌ها دست از سر تیم ما بردارد چون بالاخره بدشانسی‌ها هم روزی دست از سر ما برمی‌دارد.

از بازی مقابل سپاهان بگو.

سپاهان از تیم‌های با سابقه لیگ برتر است و همیشه جزو مدعیان بوده است و امسال در شرایط خاصی قرار گرفته که فکر می‌کنم کار سختی مقابل آنها داریم ولی با توجه به امتیاز میزبانی باید پیروز شویم و راه دیگری نداریم.

یک سال در سپاهان سابقه بازی داری، تجربه خوبی بود؟

یک سال خیلی خوب در این تیم داشتم و از سال‌های خوبی فوتبالی من بود. مردم خوب اصفهان هم همیشه به من لطف داشته‌اند و برای آنها و تیم‌ سپاهان در بازی‌های به جز بازی با ما آرزوی موفقیت دارم.

ابراهیم‌زاده هم به عنوان سرمربی این تیم کارش را شروع کرده است، می‌تواند موفق شود؟

او در تیم ملی و در کادر امیر قلعه‌نویی حضور داشته و سابقه کار کردن زیر نظرش را دارم و از مربی‌های خوب اصفهان است که می‌تواند در سپاهان موفق شود.

طلبت از استقلال به کجا رسید؟
من هنوز طلبم را از استقلال نگرفتم البته قول آن را به من داده‌اند که در سه روز آینده این اتفاق بیفتد. البته این را هم بگویم که من از این قول‌ها زیاد گرفتم اما امیدوارم که این بار عملی شود چون مسوولان استقلال مردانه قول دادند این کار را انجام بدهند.

بازی استقلال مقابل الریان قطر را چطور ارزیابی کردید؟
استقلال بد بازی نکرد. بازی در زمین حریف مقابل الریان چندملیتی نتیجه بدی نبود. به نظرم استقلال در این بازی امیدوارانه ظاهر شد و برای بازی اول شرایط خوبی داشت. از خدا می‌خواهم که تمام نمایندگان ما در آسیا عملکرد خوبی داشته باشند. درست است که نمایندگان اصفهان و تبریز در اولین گام، نتیجه را واگذار کردند اما جای هیچ نگرانی نیست و می‌توان در ادامه، پیروزی‌ها را کسب کرد. امیدوارم بعد از سال‌ها یک نماینده در فینال لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

عملکرد مامه بابا تیام مهاجم خارجی استقلال را چطور دیدی؟
فکر می‌کنم استقلال مهاجم بدی را به خدمت نگرفته است. او به زمان نیاز دارد تا با تیم هماهنگ شود. فکر می‌کنم او بتواند در ادامه بازی‌ها برای استقلال مفید باشد.

به نظرتان آوردن فوروارد 900 هزار دلاری، با توجه به قیمت گران دلار خوب است؟
به نظرم اگر کارایی داشته باشد، خوب است. ما فورواردهای گران‌تر از این را هم دیده‌ایم که به ایران آمده‌اند. یک فوروارد باید یک شاخصه‌های بالاتری از دیگر بازیکنان داشته باشد تا او جذب تیم شود. باید بازه زمانی نشان دهد که ما اشتباه یا درست عمل کرده‌ایم. من شناخت چندانی از او ندارم اما امیدوارم ارزش این مبلغ را داشته باشد.

استقلال در ادامه به مصاف الهلال خواهد رفت.
بازی فوق‌العاده سختی است؛ هم از لحاظ فوتبالی و هم روحی و روانی استقلال باید در بهترین شرایط باشد تا بتواند در این بازی نتیجه بگیرد. استقلال در گذشته بارها مقابل این تیم بازی کرده و توانایی شکست دادن الهلال را دارد. فکر می‌کنم تیم‌های عربی همیشه از رویارویی با نمایندگان ایرانی هراس دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز