خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن پیوند همدلان آسمانی ۱۰۰ زوج معلول در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۲۴

مراسم جشن پیوند همدلان آسمانی ویژه ۱۰۰ زوج معلول با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان و خیرین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مراسم جشن پیوند همدلان آسمانی ویژه ۱۰۰ زوج معلول با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان و خیرین در تالار امام رضا (ع) شرکت نفت در اهواز برگزار شد.

غلامرضا شریعتی  در این مراسم با  تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این‌ برنامه گفت: این کارها در حقیقت باقیات صالحات است و بسیار کار ارزنده ای است و برای همه ما الگوست. 

استاندار خوزستان افزود: انشاالله چنین کارهایی بیش از پیش مد نظر قرار گیرد و جا دارد از خیرین بزرگوار تقدیر نمایم. این کارها وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا آنجا که در توان داریم و امکانش هست برای بهبود شرایط استان تلاش کنیم و تلاش ما انشاالله بر این خواهد بود. 

شریعتی عنوان کرد: امیدواریم هر سال جمعیت بیشتری را بتوانیم میزبانی و حمایت کنیم تا انشاالله بتوانند زندگی مشترک خود را سامان دهند و به جامعه خود خدمت کنند. 

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: امیدواریم که خدای تبارک و تعالی به همه ما توفیق دهد در این مسیر گام برداریم چرا که جامعه ای که نوع دوستی و یاری همدیگر در آن اصل باشد بهترین جامعه هاست و همانگونه که خدای تبارک و تعالی میفرماید فاستقبو الخیرات باشیم و در کار خیر از یکدیگر سبقت بگیریم. انشاالله همه این زوج ها خوشبخت شوند و همه عزیزانی هم که این شرایط را فراهم کردند توفیق بیشتر پیدا کنند و خدای تبارک و تعالی رحمت خود را بیش از پیش بر آنها ارزانی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز