خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌و پرورش کردستان خبر داد:

ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۵۱۰

مدیرکل آموزش‌و پرورش کردستان از آغاز ثبت‌نام و رزرو اینترنتی مراکز اقامتی و اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند 96 خبر داد.

به گزارش ایلنا ،رشید قربانی با بیان اینکه 15درصد ظرفیت اسکان، به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته است؛ گفت: ثبت نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از اول اسفند 96 آغاز و تا 25 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اسکان میهمانان نوروزی از 26 اسفند ماه آغاز خواهد شد؛ گفت: میهمانان فرهنگی از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان میهمانان فرهنگی به نشانی  http://eskan.medu.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.

قربانی خاطر نشان کرد: ستاد اسکان میهمانان فرهنگی در استان کردستان تشکیل و ضمن برنامه ریزی و تمهید مقدمات، 16 پایگاه نیز به منظور پذیرش میهمانان در سطح استان پیش بینی کرده است و پذیرش حضوری و اسکان از 26 اسفند ماه در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان آغاز خواهد شد.

به گفته وی در نوروز 97 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کردستان 172 مدرسه با هزار و 298 کلاس درس شامل 182 اتاق ویژه، 604 اتاق الف و 512 اتاق ب برای اسکان میهمانان فرهنگی در نظر گرفته و 444 نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز