خبرگزاری کار ایران

پیکه: باید مراقب چلسی باشیم/ یک باخت می‌تواند ما را راهی بحران کند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۲۷۰

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، در آستانه دیدار تیمش مقابل چلسی در لیگ قهرمانان، به هم تیمی هایش در مورد قدرت تیم حریف هشدار داد.

 بارسلونا سه شنبه آینده در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، میهمان چلسی است. این در حالی است که بعد از دو تساوی پیاپی در لالیگا، اکنون فاصله این تیم با تیم دوم به 7 امتیاز کاهش پیدا کرد.

چلسی و بارسا در فاصله سال های 2000 تا 2012، دوازده بار در لیگ قهرمانان مقابل هم قرار گرفتند و آبی های لندن توانستند 4 بار آبی و اناری ها را شکست بدهند؛ در حالی که بارسا در این دیدارها تنها 3 برد داشت. علی رغم شرایط نه چندان خوب چلسی در این فصل، پیکه تاکید کرد که نباید شاگردان آنتونیو کونته را دست کم بگیرند.

او به خبرنگاران گفت: انتظارات در بالاترین سطح است. ما به عنوان تیمی که شانس بیشتری دارد، پای به این دیدار می گذاریم؛ با شانس رسیدن به پیروزی. می دانم که جو مثبت است و همه چیز خوب به نظر می رسد اما فکر می کنم باید محتاط تر باشیم. ما باید از تجربیات مان درس بگیریم؛ از آنچه در سال های اخیر رخ داده است. می دانیم که اگر روز بدمان باشد، ممکن است از چمپیونزلیگ حذف شویم.

او افزود: یک نتیجه بد مقابل چلسی می تواند فصل خوبی که در آن قرار داریم را به یک فصل بد تبدیل کند. می دانیم که در لالیگا و کوپا دل ری در موقعیت خوبی هستیم و برای پیروزی و صعود به مرحله بعد چمپیونزلیگ به لندن می رویم.

ورزش سه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز