خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

آغاز طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۰۲۲

فرمانده انتظامی استان مازندران از آغاز طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار در مازندران خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران از آغاز طرح استقبال از بهار از امروز23 بهمن ماه تا 28 اسفندماه در راستای برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در سطح استان با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات عید خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "سید محمود میرفیضی" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای عرصه نظم و امنیت از حضور پرشور و پرصلابت مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران در راهپیمایی 22 بهمن ماه که حماسه ای دیگر را رقم زدند، قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، حرکت عظیم 22 بهمن ماه را موجب ارتقاء امنیت پایدار در کشور و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام دانست و تصریح کرد: بی شک مردم پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و تداوم این انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم در صحنه رقم خواهد خورد.

سردار میرفیضی در ادامه با اشاره به روزهای پایانی سال و حضور شهروندان برای تهیه مایحتاج زندگی و اقلام مورد نیاز تعطیلات نوروز در مراکز تجاری و بازار در سطح شهر و افزایش تردد در معابر عمومی و خیابان ها و افزایش بار ترافیک از اجرای طرح ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی استقبال از بهار از امروز 23 بهمن ماه تا 28 اسفندماه خبر داد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تقویت گشت های انتظامی و اقدامات پیشگیرانه پلیس در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم و همچنین روان سازی و کاهش بار ترافیک و برخورد با تخلفات راهور، اظهار داشت: در این طرح با اشرافیت اطلاعاتی با هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در اماکن، صنوف و بازار برابر قانون برخورد خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین از آمادگی 100 درصدی پلیس برای استقبال از مهمانان و گردشگران در ایام نوروز خبر داد و افزود: در طرح استقبال از بهار از ظرفیت نگهبانان محله شرکت ها و موسسات حفاظتی ومراقبتی، پلیس افتخاری به منظور پیشگیری از جرائم استفاده خواهد شد.

سردار میرفیضی با اشاره به برگزاری جلسات  تعاملی  با بانک ها  و مؤسسات  مالی  و اعتباری  و تقویت  حفاظت فیزیکی این اماکن از تعامل و همکاری همه جانبه همه سازمان ها و دستگاه های امدادی و خدماتی در این ایام خبر داد و افزود: تعامل و همکاری شهروندان با پلیس و رعایت نکات ایمنی و مراقبتی در زمان خرید و حضور در مراکز تجاری نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از جرائم به ویژه سرقت دارد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز