خبرگزاری کار ایران

انصاری: نصرتی قاچاقی فوتبالیست شده/ شخصیت او همان شادی گل افتضاح است!

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۱۳۸

مهاجم سابق پرسپولیس با گلایه تند بابت فحاشی محمد نصرتی در حاشیه جدال نفت و سپاهان به رفتار او واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، اتفاق عجیب دیدار دو تیم سپاهان و نفت تهران به درگیری پرسپولیسی‌های سابق مربوط می‌شود؛ جایی که ساسان انصاری با گلایه تند بابت فحاشی محمد نصرتی در جریان بازی به شدت به او تاخت.

انصاری در خصوص درگیری با محمد نصرتی مدافع تیم نفت تهران و دلیل آن گفت: نصرتی از دقیقه ی یک تا نود فحش ناموس می داد. مگر می شود من بی دلیل عصبانی شوم. چرا او ناراحت نمی شد؟! مگر می شود در سال  2018 و فوتبالی که این زمان بازی می شود، این همه فحش داد. کسی که اصالت ندارد و بی اصل و نسب است، به خانواده کس دیگری توهین می کند. زن و بچه ی من چه گناهی کرده اند که باید در زمین مسابقه فحش بخورم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در مورد اظهارات محمد نصرتی که پس از بازی گفته انصاری از جلوی باشگاه پرسپولیس رد شده و حضور چنین بازیکنانی در سپاهان دلیل شرایط این روزهای این تیم است، تاکید کرد: من از نظر فنی ادعایی ندارم و باید کارشناسان در این زمینه و اینکه آیا من مشکل سپاهان هستم، نظر بدهند. ضمن اینکه عملکرد من هم مشخص است.

وی با ابراز ناراحتی از رفتار نصرتی ادامه داد: من روستا زاده هستم و به این موضوع هم افتخار می کنم؛ ولی چون اصل و نسب دارم اجازه نمی دهم توهینی به کسی بکنم؛ ولی کسی که این ها را ندارد توهین می کند.

مهاجم جنوبی سپاهان با اشاره به خوشحالی جنجالی نصرتی که چند سال پیش و در رشت اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: کافی است به گذشته ی او باز گردیم و می توانیم به شخصیتی که او دارد، پی ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز