خبرگزاری کار ایران

پس از آمار نه چندان خوب در پرسپولیس؛

طارمی در لباس جدید مقابل تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۶۱۳

مهاجم سابق پرسپولیس اینبار با الغرافه به مصاف تراکتورسازی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا٬ مهدی طارمی موفق شد با درخشش در ترکیب الغرافه در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا٬ زمینه حضور تیمش در مرحله گروهی را فراهم کند و بدین ترتیب این تیم با غلبه بر پاختاکور راهی گروه A لیگ قهرمانان شد و باید در این گروه با تراکتورسازی بازی کند.

مهاجم سابق پرسپولیس در هفته نخست مقابل الجزیره به میدان رفت و گل نخست را در پیروزی 3-2 تیمش به ثمر رساند و حالا آماده دومین دیدار مقابل تراکتورسازی است.

طارمی در صورت حضور در ترکیب الغرافه در دو بازی رفت و برگشت با تراکتورسازی می‌تواند دیدارهای هفتم و هشتم خود را مقابل سرخپوشان تبریزی برگزار کند و این در حالیست که وی در ۶ دیدار گذشته مقابل این تیم تنها یک بار موفق به گلزنی شده است.

طارمی از فصل چهاردهم و ۷ دیداری که تاکنون میان پرسپولیس و تراکتورسازی در این دوره برگزار شده است٬ ۶ بازی در زمین حضور داشته و یکبار موفق به گلزنی شده است.

تک گل طارمی به تراکتورسازان مربوط به دور برگشت لیگ قبلی است که در دقیقه ۲ بازی گل نخست تیمش را در پیروزی ۳-۰ به ثمر رساند.

آمار طارمی با یک گل زده در ۶ بازی خیلی قوی به نظر نمی‌رسد و باید دید در دو دیدار پیش رو چه عملکردی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز