خبرگزاری کار ایران

مصطفی آجورلو :

تراکتورسازی با کمک ایرانسل بخش زیادی از بدهی‌هایش را پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۵۱

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از امضای قرارداد این باشگاه با ایرانسل با کف ۲۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در آینده طرح‌های اقتصادی بزرگی با این مجموعه انجام می‌دهیم.

به گزارش ایلنا، مصطفی آجورلو در نشست مشترک اعضای تیم تراکتورسازی با مدیریت مجموعه ایرانسل در محل باشگاه اظهار داشت: اقتصاد در فوتبال نقش بسیار مهمی دارد و باشگاه تراکتورسازی پس از سال‌های سال قراردادی با کف ۲۸ میلیارد تومان امضا کرده است..

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس بالای جدول است رقم بالاتری با ایرانسل امضا کرده است و اگر شرایط بهتری در ادامه مسابقات داشته باشیم ما هم می‌توانیم رقم بالاتری دریافت کنیم.

آجورلو افزود: ما با ایرانسل قراردادی حداقلی به مبلغی که عنوان شد، امضا کردیم و می‌توانیم آن را نیز افزایش دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: ایرانسل بازار بزرگی در کشور دارد و طرح‌های بزرگی در برنامه دارند که ما نیز وارد این بازار بزرگ اقتصادی شدیم.

وی گفت: از زمانی که باشگاه بارسلونا را از نزدیک دیدم تا به امروز به فکر چنین کار اقتصادی بزرگی بودم و مقدمات آن را از زمان حضورم در تراکتورسازی فراهم کردم که امروز توانستیم به این مهم دست‌یابیم.

آجورلو اذعان داشت: با کمک اعضای تیم وارد این بازار بزرگ اقتصادی می‌شویم تا در کنار مجموعه قدرتمند ایرانسل بتوانیم فعالیت‌های بزرگی در اقتصاد ورزش و فوتبال انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: با کمک ایرانسل بخش زیادی از بدهی‌های سال‌های قبل را پرداخت کردیم و اخیراً نیز مبالغی به تیم اختصاص دادیم و در ادامه بیشتر از این، از طرح بزرگ اقتصادی برای این باشگاه هزینه خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز