خبرگزاری کار ایران

مستحق پیروزی بر پرسپولیس بودیم؛

جعفری: بازیکنان پرتغالی از تراکتورسازی اخراج می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۱

به شدت به 3 امتیاز دیدار با پرسپولیس نیاز داشتیم تا بتوانیم جایگاه خود را در بین تیم‌های صدر جدولی حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با اشاره به پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس اظهارکرد: بازیکنان ما در این دیدار برتر از حریف ظاهر شده و مستحق این پیروزی بودند.

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: ما در 3 دیدار گذشته شکست خورده بودیم و به شدت به 3 امتیاز دیدار با پرسپولیس نیاز داشتیم تا بتوانیم جایگاه خود را در بین تیم‌های صدر جدولی حفظ کنیم.

وی درخصوص دیپورت چند بازیکن پرتغالی تراکتورسازی گفت: ما براساس یک تاکتیک با آنها قرارداد امضا کرده بودیم و تاکتیک ما این بود اگر آنها نتوانند انتظارات کادر فنی را برآورده کنند اخراج خواهند شد و بر همین اساس وقتی دیدیم نمی‌توانند در حد انتظار ظاهر شوند آنها را دیپورت کردیم.

وی در خصوص احتمال حضور سیدصالحی در یکی از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر گفت: همه این موارد منوط به مذاکراتی خواهد بود که با مدیران این باشگاه‌ها خواهیم داشت. پس از بررسی پیشنهادات هر آنچه به نفع باشگاه باشد عمل خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی با انتقاد از تعطیلات پی در پی در جریان مسابقات لیگ برتر و با اشاره به احتمال برکناری کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: چنین موضوعی به هیچ‌وجه صحت ندارد، البته ما در تاریخ 20 آذر جلسه ای را با مدیران لیگ برتری خواهیم داشت تا تصمیمات لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن لیگ بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز