خبرگزاری کار ایران

آمار تقابل‌های سرمربی گسترش با سرخپوشان پایتخت؛

فیروز کریمی - پرسپولیس؛ نبرد سی و یکم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۴۵۷

سرمربی گسترش فولاد پیش از این 30 بار تیم‌هایش را به مصاف پرسپولیس فرستاده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جدال هفته بیستم پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی به دلیل حضور فیروز کریمی روی نیمکت این تیم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. کریمی در تیم‌های مختلفی در لیگ برتر فعالیت داشته و در سال‌های سرمربیگری‌اش بارها مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

گسترش فولاد پانزدهمین تیمی است که کریمی در آن مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. این مربی باتجربه پس از اولین رویارویی با پرسپولیس در سال 68 تا امروز در 30 بازی ، 6 برد و 12 تساوی و 14 باخت بدست آورده است.

فیروز در اولین رویارویی با پرسپولیس در سال 68 با تیم پاس موفق به شکست یک بر صفر پرسپولیس شد و در آخرین رویارویی نیز با تیم صنعت نفت آبادان یک بر صفر در دور برگشت فصل گذشته از سد این تیم عبور کرد. چهار برد دیگر او مقابل پرسپولیس در لیگ برتر بوده است، در سال 85 با استقلال اهواز، سال 87 با صبای قم و در دو دیدار رفت و برگشت با ملوان در فصل چهاردهم بوده است.

شکست 4 بر صفر با استقلال اهواز، 4 بر 1 با شاهین بوشهر، 3 بر صفر با پاس و سپاهان و 4 بر 2 با تراکتورسازی بدترین نتایج کریمی مقابل پرسپولیس بوده است.

کریمی یک دربی تهران را هم به عنوان سرمربی تجربه کرده که مقابل تیم افشین قطبی در لیگ هفتم به تساوی یک - یک رضایت داد.

باید دید سی و یکمین تقابل کریمی با پرسپولیس چه نتیجه‌ای در پی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز