خبرگزاری کار ایران

هند نتانیاهو را ناامید کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۴۴

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت که مخالفت هند با طرح به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل، او را ناامید کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز- دوشنبه- تصریح کرد، او از این‌که هند از طرح به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت اسرائیل اعلام حمایت نمی‌کند، «احساس ناامیدی می‌کند»، ولی این امر باعث نشد که وی سفرش به این کشور بزرگ آسیایی را به‌هم بزند.

نتانیاهو، که روز گذشته در میان اعتراض های مردمی وارد هند شد، در گفت‌وگو با گروه رسانه‌ای «ایندیا تودی» گفته است که وی «رابطه‌ای ویژه» با «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند دارد.

ولی رای هند به قطعنامه سازمان ملل متحد در رد تصمیم واشنگتن درباره قدس، این رابطه را تحت‌الشعاع قرار داده است.

نتانیاهو گفت: «یقینا، احساس ناامیدی می‌کنم ولی معتقدم که این سفر در واقع حاکی از آن‌ است که روابط ما در برخی محورها پیشرفت داشته است.»

سفر بنیامین نتانیاهو به هند نخستین سفر یک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور آسیایی طی ۱۵ سال گذشته است.

همکاری هند و اسرائیل در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. طرفین در زمینه‌های اقتصاد کشاورزی و همچین در بخش تکنولوژی همکاری‌های شان را توسعه داده‌اند. ۱۳۰ نفر از نمایندگان اقتصاد اسرائیل، نتانیاهو را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز