خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو به ماکرون: اظهارات ترامپ را جدی بگیرید و برجام را اصلاح کنید

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۴۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی تلفنی با رئیس‌جمهوری فرانسه، گفته است کشورهایی که خواهان حفظ توافق هسته‌ای با ایران( برجام) هستند، باید این توافق را اصلاح کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک روز پس از آنکه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با اعلام شرط‌های چهارگانه، برای «آخرین بار» تعلیق تحریم‌های ایران را تمدید کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی تماس تلفنی با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه، درباره توافق هسته‌ای با ایران گفت‌وگو کرد.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در این‌باره اعلام کرد، نتانیاهو خطاب به ماکرون گفته است: «فرانسه و دیگر قدرت‌های اروپایی که بر حفظ برجام اصرار می‌کنند، موظف هستند که نقاط ضعف آن را اصلاح کنند.»

نتانیاهو همچنین گفت: «اظهارات ترامپ را جدی بگیرید و برجام را اصلاح کنید.»

کاخ الیزه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که امانوئل ماکرون در این گفت‌وگوی تلفنی بر اهمیت ادامه بقای توافق هسته‌ای با ایران و ضرورت پایبندی همه طرف‌های به تعهدات‌شان در چارچوب این توافق، تأکید کرده است.

ماکرون، پنجشنبه گذشته نیز در گفت‌وگوی تلفنی با دونالد ترامپ، بر لزوم حفظ برجام تأکید کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز