خبرگزاری کار ایران

مورینیو به دنبال سانچس، سانچس به دنبال پپ

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۶۹۹

منچستریونایتد به دنبال جذب الکسیس سانچس است که مدت‌ها مورد توجه منچسترسیتی و پپ گواردیولا بوده و شایعات زیادی درباره نهایی شدن انتقالش مطرح شده.

به گزارش ایلنا، سیتی برای جذب مهاجم شیلیایی آرسنال 20 میلیون پوند پیشنهاد کرده اما یونایتد خودش را به مبلغ مورد نظر آرسنال یعنی 35 میلیون پوند نزدیکتر کرده و با پیشنهاد 25 میلیون پوندی اعلام آمادگی کرده هنریک مخیتاریان را به‌عنوان بخشی از این قرارداد به تیم شمال لندن بدهد.

به نظر می‌رسد نمایندگان سانچس با انتقال به سیتی و دستمزد 250 هزار پوند در هفته به توافق رسیده‌اند، ضمن اینکه خود سانچس تمایلی برای رفتن به یونایتد ندارد و ترجیح می‌دهد به مربی سابقش یعنی گواردیولا ملحق شود.

ژوزه مورینیو و تیمش دیروز از تعطیلات زمستانی در دبی بازگشتند. مربی پرتغالی به انتقاد از مقامات باشگاه پرداخته که در فصل نقل و انتقالات به اندازه کافی فعالیت نمی‌کنند و برای همین توانایی رقابت با سیتی را ندارند.

آنطور که دیلی میل گزارش داده باشگاه در ابتدا به مورینیو اعلام کرده برای نقل و انتقالات ژانویه 80 میلیون پوند دارند اما با توجه به رشد قیمت‌ها این باشگاه تمایلی ندارد که پول‌های گزاف بدهد و خرید نمی‌کند مگر اینکه بازیکن قابل توجهی به قیمت مناسب موجود باشد. گرت بیل هدف اصلی این تیم در تابستان است.

آرسن ونگر هم گفته تلاش می‌کند سانچس را برای ماندن متقاعد کند هرچند فعلا از تمدید قرارداد طفره رفته.

ستاره توپچی‌ها در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه مقابل چلسی که به تساوی بدون گل انجامید، روی نیمکت نشست و مربی فرانسوی گفت این تصمیم ربطی به آینده او ندارد: «انتخاب بازیکنان تیم به بازار نقل و انتقالات مربوط نیست. چرا بازی کرد؟ چرا نبود؟ راستش من مجبور نیستم دلیل هر تصمیمم را بگویم. من بیش از 1000 بازی مربی بوده‌ام و 1000 تیم را انتخاب کرده‌ام. من می‌خواهم او این ماه بماند، بیشتر هم بماند چون بازیکن خیلی مهمی برای ما است. در این بازی هم به محض ورود خطر ایجاد کرد. این را باید بپذیریم که بازیکنان با این همه تلاش گاهی اوقات در میانه فصل نیاز دارند که نفسی بکشند.»

گفته می‌شود ونگر مایل نیست سانچس را به رقیب مستقیمش یونایتد بدهد و از طرف دیگر تا وقتی جانشینی برای او نخرد به جدایی‌اش رضایت نخواهد داد.

منبع: دیلی میل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز