خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم حتی در رده‌های بالای جدول هم باشیم

عنایتی: باید با اختلاف 2 گل می بردیم / با شرایط خوبی به مصاف پرسپولیس می رویم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۹۲

سرمربی سیاه جامگان معتقد است تیمش می توانسته در دیدار مقابل فولاد پیروز باشد.

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی که تیمش در ثانیه های پایانی از شکست مقابل فولاد خوزستان گریخت، در پایان این دیدار با حضور در نشست خبری گفت: ما خودمانم را برای یک بازی سخت آماده کرده بودیم اما واقعیت این است که باید با اختلاف دو گل پیروز می‌شدیم. در این مسابقه حاکم توپ و میدان بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که از دست رفت. در حالی که با تیم دوم جدول بازی می‌کردیم و آنها نیاز مبرمی به 3 امتیاز برای ماندن در کورس داشتند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیمش امروز خیلی خوش‌شانس بود که یک امتیاز کسب کرد، خاطرنشان کرد: اتفاقا ما امروز طعم بدشانسی را چشیدیم و شما اشتباه می‌کنید. اگر بازی را خوب تماشا کرده باشید ما 3 موقعیت در نیمه اول و 3 فرصت عالی هم در نیمه دوم از دست دادیم. حتی یکی از موقعیت‌ها دروازه‌ خالی بود که به گل تبدیل نشد.

سرمربی سیاه جامگان درباره جایگاه تیمش در پایان مسابقات هم گفت: هنوز تا پایان فصل امتیازات زیادی باقی مانده که به نظر من اگر در بازی‌های آینده هم به همین شکل باشیم می‌توانیم حتی در رده‌های بالای جدول هم باشیم. من قبول ندارم که تیمم روی لبه تیغ است، بلکه به تیمم اعتقاد دارم و مطمئن هستم با ادامه همین روند نتایج بهتری در انتظارمان خواهد بود.

عنایتی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در ادامه لیگ بازیکن جدیدی به تیم‌شان اضافه خواهند کرد یا نه؟ تصریح کرد: مانعی که برای جذب بازیکن پیش روی تیم ما قرار داشت، برداشته شد و دو سه بازیکن با انگیزه هم به خدمت گرفتیم که امروز عالی کار کردند. اعتقاد من این است که در شرایط فعلی بازیکن با انگیزه بیشتر به کارم می‌آید تا بازیکن اسم و رسم‌دار. در روز‌های آینده هم 2،3 بازیکن خوب دیگر جذب خواهیم که تا با شرایط خیلی خوبی به مصاف پرسپولیس برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز