خبرگزاری کار ایران

نظرزاده: بحث جدایی کرار کاملا منتفی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۵۸۲

مربی صنعت نفت آبادان می گوید جاسم کرار به خاطر مصدومیت در تمرینات این تیم شرکت نمی کند.

به گزارش ایلنا، علی نظرزاده دستیار فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده در جمع خبرنگاران گفت: ما هفته گذشته یک دیدار سنگین مقابل سایپا داشتیم و خوشبختانه نتیجه لازم را هم گرفتیم. در طول هفته ریکاوری خوبی داشتیم و آماده دیدار با پدیده هستیم. خوب می دانیم که فردا حریف سرسختی داریم. من خودم سالها در پدیده کار کرده ام و شناخت خوبی از کادر فنی آنها داریم. می دانم که زحمت زیادی کشیده اند و امسال نتایج درخشانی کسب کرده اند.

مربی نفت آبادان در خصوص شرایط بازیکنانش در بازی فردا تصریح کرد: جاسم کرار و زبیر نیک‌نفس فردا مصدوم هستند و محروم نداریم. عدم حضور کرار در تمرینات طی روزهای اخیر قطعا به خاطر مصدومیت بوده و این بازیکن به زودی به جمع ما برمی گردد و بحث جدایی کرار کاملا منتفی است.

نظرزاده در مورد حل مشکلات مالی تیم گفت: با پیگیری امام جمعه آبادان و نمایندگان مجلس تا حدود زیادی مشکلات مالی ما مرتفع شد و تا آخر عیسی‌زاده به عنوان مدیرعامل در کنار ما حضور دارد.

وی ادامه داد: تیم پدیده از تیم‌های خوب لیگ ما است و شاگردان مهاجری همیشه فوتبال زیبایی را ارائه کردند. در بازی فردا به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. مطمئن باشید از بازی فردا 3 امتیاز می خواهیم، ما پتانسیل خوبی برای موفقیت داریم و به دنبال کسب سهمیه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز