خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

حضور واحدهای صنایع کوچک در نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۹۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از حضور واحدهای صنایع کوچک در نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین‌آلات وابسته، با حضور قریب به 40 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های گیلان، تهران، البرز، قزوین و فارس در فضایی با چهار هزار مترمربع برگزار شد و آخرین دستاوردها و اقدامات خود را به نمایش عموم گذاشته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در بین غرفه‌ها چندین شرکت و گروه تبلیغاتی خودنمایی می‌کنند که ماموت، یکی از شرکت‌های وابسته به صنایع غذایی از نمونه‌های آن است ، همچنین برندهای داخلی و گیلانی همچون کامپوره گوشتین خزر، آرمی چی و غیره حضور دارند که می‌توانند نقش به سزایی را در ارتقای سطح تولید و کیفیت خدمات داشته باشد.

وی افزود: از جنبه‌های دیگر نمایشگاه حضور تنها نماینده خارجی، شرکت پروماتیک از کشور ترکیه است که در حوزه چاپ فعالیت می‌کند.

شهیدی به بیان نقش و جایگاه صنایع کوچک و برگزاری نمایشگاه ها پرداخت و گفت : در دهه‌های اخیر رشد و گسترش صنایع کوچک و متوسط در استراتژی توسعه صنعتی‌کشورها از جایگاه خاصی برخوردار شده‌ است و عامل مهمی در توسعه اقتصادی هستند ، چرا که این صنایع با کارآفرینی، نوآوری و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، بر رشد اقتصادی اثر ‌گذارند.

وی یکی از دغدغه های صاحبان صنایع را نبود بازار مناسب داخلی و خارجی دانست و گفت : برگزاری نمایشگاه ها و حضور در آنها می تواند تاثیر بسزایی در رفع این دغدغه و تبلیغات مناسبی در جهت کسب بازار و فروش محصولات صنعتگران داشته باشد .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌گیلان نقش نمایشگاه ها را در زمینه توسعه تجارت راهگشا دانست و گفت : به هر حال نمایشگاه‌ها در جهت توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور خصوصا در شرایط دشوار محدودیت‌های تجاری می‌تواند محلی برای آشنایی با دستاوردها و توانمندی کشور باشد و در زمینه توسعه تجارت خصوصا توسعه صادرات راهگشا بوده و در زمینه اقتصاد مقاومتی و ارائه ظرفیت‌ها مفید باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز