خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استانداری کردستان مطرح کرد:

سهم کردستان در طرح اشتغال فراگیر ۶۴۲ میلیارد تومان تعیین شده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۴۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کردستان گفت: از مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده برای طرح اشتغال فراگیر سهم استان کردستان حدود ۳.۴۲ درصد یعنی ۶۴۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا،حسین فیروزی روز پنجشنبه درجلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استانداری کردستان برگزار شد، افزود: از مجموع ۲۰ هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده برای طرح اشتغال فراگیر سهم استان کردستان حدود ۳.۴۲ درصد یعنی ۶۴۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی اظهار داشت: حدود ۷۰ درصد این مبلغ بین شهرستان ها توزیع و ۳۰ درصد مابقی نیز به شکل شناور تقسیم خواهد شد.

فیروزی عنوان کرد: این میزان مبلغ لحاظ شده از طریق بانک‌های عاملی چون رفاه، صادرات، ملی، ملت و تجارت و نیز توسعه تعاون و در نهایت سپه و کشاورزی به عنوان بانک عامل تعیین شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به تعیین اعتبارات بین رسته های منتخب استان، افزود: با اینکه درخواست دستگاه های اجرایی یک هزار و هفتاد میلیارد تومان عنوان شد اما تنها ۶۴۲ میلیارد تومان سهم استان تعیین شده است.

فیروزی به پرداخت تنها یک فقره تسهیلات به بانک ها خبر داد و گفت: طرح‌های زیر ۲۵۰ میلیون تومان به شعبات تعیین شده بانک‌ها ارسال و طرح‌های بالای ۲۵۰ میلیون تومان نیز در کارگروه استان مورد بررسی و به بانک های عامل ارسال می شود.

وی به مشکلات فرا روی طرح اشتغال فراگیر در استان نیز گریزی زد و گفت: عدم راه اندازی سامانه کارا و نبود وحدت رویه در بین بانک‌ها جهت عملیاتی شدن طرح اشتغال فراگیر از جمله مشکلات پیش روی این طرح ذکر شده است.

فیروزی ضمن تاکید بر تسریع بخشی بانک‌ها در جذب اعتبارات، عنوان کرد: سهم استان از مجموع ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح اشتغال روستایی ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد و اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز