خبرگزاری کار ایران

مورینیو: همه چیز درجه یک بود

بعد از بدترین تقویم فوتبالی جهان خسته نبودیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۳۹۸

ژوزه مورینیو مربی منچستریونایتد بعد از پیروزی 2 بر صفر در زمین اورتون که به سه تساوی متوالی در روزهای شلوغ آخر سال پایان داد، نمایش تیمش را درجه یک توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، مربی پرتغالی به اسکای گفت: «این بچه‌ها شایستگی‌اش را دارند. تکرار می‌کنم حتی در بازی‌هایی که مساوی شد بد بازی نکردیم اما در بسیاری موارد کار را برای خودمان سخت کردیم. ما اشتباهاتی داشتیم بخصوص مقابل لسترسیتی و برنلی اما برنامه، تلاش و تعصب تیم فوق‌العاده بود. همه چیز درجه یک بود. فکر می‌کنم خیلی خوب بازی کردیم. شبیه بازی تیم‌های خسته نبود، آن بازی‌هایی که شما بعد از بدترین تقویم فوتبالی ممکن جهان شاید انتظار داشته باشید تیم‌ها ارائه کنند. بله اورتون واکنش داشت و به دنبال گل تساوی بود اما کنترل بازی همیشه در اختیار ما بود. واقعا از این سه امتیاز خوشحالم اما حتی اگر این پیروزی را به دست نیاورده بودیم و سه امتیاز را نمی‌گرفتیم، به کار این بچه‌ها افتخار می‌کردم.»

او ادامه داد: «بعضی بازیکنان می‌پرند و بعضی دیگر نه. اینکه شما یک استعداد جوان باشید یک چیز است و اینکه بازیکن خوبی شوید، چیز دیگری است. بعضی‌ها بلد نیستند بپرند و با آنکه استعداد بسیار زیادی دارند، بازیکنانی معمولی می‌شوند. فکر می‌کنم جسی لینگارد دارد می‌پرد. او ثبات بیشتری دارد، بازی را بهتر درک می‌کند و می‌تواند در پست‌های متفاوتی بازی کند. فکر می‌کنم مسیر خوبی را طی می‌کند.»

مورینیو درباره فعالیت باشگاه در فصل نقل و انتقالات ژانویه هم گفت: «راستش نمی‌دانم. این را می‌دانم که در حال حاضر مشکل داریم اما شاید در دو یا سه هفته پیش رو بازیکنان بیشتری را برگردانیم. شاید هم تا تابستان منتظر بمانیم اما نمی‌توانم الان چیزی بگویم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز