خبرگزاری کار ایران

کشف ۹ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه حضرت امام (ره)

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۰۲۷

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف بیش از ۹ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مهری با اشاره به کشف بیش از ۹ میلیارد ریال ارز قاچاق توسط کارکنان پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اظهار داشت: این اقلام قاچاق، طی ۳ عملیات پیوسته و در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز توسط ماموران درگاه بازرسی پلیس این فرودگاه کشف شده است.

وی افزود: ماموران بازرسی پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) هنگام چک و پایش مسافران خروجی به مقصد "فرانکفورت" به یک فرد که به همراه همسرش قصد خروج از کشور را داشت در خصوص نقل و انتقال ارز غیر قانونی مظنون شدند و پس از هدایت آنان به دفتر افسر نگهبانی و بازرسی از باری که همراه داشتند، بیش از ۱۳۸ هزار دلار آمریکا که با روش بسیار ماهرانه‌ای میان مواد خوراکی و در دیواره چمدان جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در اقدامی دیگر نیز ماموران گیت بازرسی پلیس فرودگاه امام خمینی(ره) هنگام پایش مسافران ورودی از دبی به کشور به ۳ نفرمظنون شده و پس از بازرسی از داخل کیف دوشی نفر اول، مبلغ ۳۸هزار و۵۰۰ دلار کانادا ، از داخل کت نفر دوم ۱۹۵ هزار درهم امارات و از کیف دوشی نفر سوم مبلغ ۸۷ هزار درهم امارات و ۱۰ هزار دلار کانادا کشف کردند.

وی در تشریح کشفیات دیگر گفت: ماموران گیت فرودگاه امام (ره) در اقدامی دیگر از مسافران خروجی به مقصد استانبول، از یک فرد پس از بازرسی بار همراه وی مبلغ ۴۶ هزار دلار امریکا که به شیوه بسیار ماهرانه‌ای در داخل لباس این شخص جاسازی شده بود، کشف کردند.

سردار مهری در پایان تصریح کرد: پرونده‌هایی در رابطه با این متهمان تشکیل و به همراه ارز قاچاق کشف شده تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز