خبرگزاری کار ایران

اعتراض محمودی به روند انتخابات والیبال؛

چرا سعید معروف نباید در انتخابات باشد؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۶۴۴

بهنام محمودی که از نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال است به غیبت بازیکنان باتجربه این رشته مانند سعید معروف واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، بهنام محمودی درباره اعتراض های اخیرش به روند برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: متاسفانه دوستان ما اخبار ضدونقیضی را اعلام کردند. بنده نه کسی را تهدید کردم و نه این کار را خواهم کرد. اگر هم حرفی هست، باید در دل خانواده والیبال حل شود. بنده گفتم اگر کسی بخواهد با آبروی من بازی کند و در واقع با آبروی خانواده والیبال بازی کند، هم برخورد قانونی می کنیم و هم مقابله به مثل خواهیم کرد. 

وی که هنوز صلاحیتش توسط وزارت ورزش تایید نشده، افزود: هدف ما این است که با آرامش و متانت انتخابات فدراسیون والیبال برگزار شود. والیبال ما شفاف است. یزدانی خرم و داورزنی در سال های اخیر زحمات زیادی کشیدند تا والیبال به اینجا برسد. من هیچ وقت نگفتم کسی که با شورت ورزشی عکس ندارد، نمی تواند رییس شود. حتی اعتقاد دارم کسی که مدیر خوبی باشد، می تواند از برخی ورزشکاران هم بهتر عمل کند.

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال که با رادیو ایران گفت‌و‌گو می‌کرد، تصریح کرد: متاسفانه برخی مسائل اتفاقات رخ می دهد هر چقدر هم دوست داریم تنش ایجاد نشود، بازهم شدنی نیست. من از اینکه سعید معروف یکی از بهترین بازیکنان جهان چرا تا به حال در تمام مجامع بوده؛ اما از انتخابات این دوره حذف شده است. حتی شاید معروف اگر من هم باشد، به من رای ندهد؛ اما ما از خانواده والیبال می خواهم دفاع کنم.

محمودی در پاسخ به این سوال که نظر وزارت ورزش روی گزینه خاصی است یا خیر، گفت: قطعا سیاست وزارت ورزش طوری است افرادی بیایند که شرایط قبلی را ادامه بدهند و حتی بهتر کنند. البته این را بگویم که همه افرادی که کاندیدا شدند، حقشان بوده است. قطعا دوستان علاقه دارند که یکی از کاندیدا رای بیاورد. با این حال تاکید می کنم که صحبت های من بعد از انتخابات شفاف تر از این خواهد بود. 

وی افزود: امیدوارم دوستانی که کاندیدا شدند، به نفع فرد خاصی انصراف ندهند و تا آخر بمانند. امیدوارم اصلح ترین فرد انتخاب شود. 

نامزد انتخابات فدراسیون والیبال در پایان گفت: بازهم می گویم که یزدانی خرم و داورزنی کاندیدا بودند، من هیچ وقت جلو نمی آمدم. وقتی این دوستان نیستند، من با مشورت دوستان و جامعه والیبال جلو آمدم تا برای تعالی و پیشرفت این رشته تلاش کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز