خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم نوراللهی در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۳۵

هافبک پرسپولیس تهران پس از پایان خدمت سربازی با وضعیت مبهمی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر مواجه شده است.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی در جدیدترین مصاحبه‌اش یکی از مهمترین دغدغه‌های تیم پرسپولیس و هوادارانش را با گرشاسبی سرپرست باشگاهش مطرح کرده و از زبان او شنیده این مشکل به زودی مرتفع خواهد شد اما سوال اصلی این است که این «به زودی» یعنی دقیقا چه زمانی و زمان دقیق بازگشت نورالهی کی خواهد بود.

متاسفانه باشگاه پرسپولیس هیچ توضیح خاصی درباره مشکل نوراللهی و اینکه چرا در تمرینات حضور دارد اما نمی‌تواند در مسابقات لیگ برتر به میدان برود، نمی‌دهد. از این بازیکن ساکت و بی‌سر و صدا و البته وکیلش هم هیچ خبری نیست.

از یک ماه قبل مدام می‌شنویم که می‌گویند نوراللهی باید دو ماه آموزشی‌اش را طی کند و بعد از آن می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند اما یا اصلا این موضوع درست نیست و خبری از آموزشی نخواهد بود یا هنوز زمان شروع دوران دوماهه آموزشی او نرسیده که اگر اینگونه باشد کلاه پرسپولیس و برانکو پس معرکه است. 

نوراللهی یک سال قبل به تراکتورسازی پیوست و بعد از یکی دو هفته حضور در این باشگاه به خاطر محرومیت نتوانست برای این تیم هم بازی کند. بعد از پایان مدت خدمت سربازی او به پرسپولیس برگشت و فقط در دو بازی مقابل الهلال به میدان رفت اما در لیگ برتر هرگز موفق به این کار نشده و هیچ پاسخ روشن و شفافی درباره زمان بازگشت او به گوش نمی‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز