خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

تکریم ارباب رجوع بهترین معروف است

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۸۴

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: تکریم ارباب رجوع در ادارات بهترین معروف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،خلیل صالحی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد انر به معروف و نهی از منکر مازندران اظهار کرد:انجام کار ارباب رجوع و تکریم آن در ادارات بهترین معروف است.

وی به عملکرد شهرستانها در احیای فریصه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و افزود:در بخش ستادهای شهرستانی به ترتیب شهرستانهای میاندورود- جویبار- نور- نوشهر- چالوس در حد خوب شهرستانهای آمل – بابل – رامسر- بابلسر- قائم شهر- نکا– سوادکوه در حد مطلوب و شهرستانهای بهشهر- گلوگاه- سوادکوه شمالی - تنکابن- عباس آباد- کلاردشت- محمودآباد و فریدونکنار در حد متوسط می باشند.

وی تعداد برگزاری جلسات ستاد شهرستان بصورت مستمر همراه با مصوبات اولویت دار، میزان تشکیل و فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستانی ومیزان جذب، ساماندهی و بکارگیری آمران به معروف و ناهیان از منکر  را از جمله ملاک ارزشیابی این ستاد عنوان کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران میزان اجرای برنامه های ابلاغی ستاد استان و میزان تعامل و ارسال گزارش عملکرد به ستاد استان را از دیگر ارزیابی های این ستاد نام برد.

وی در بخش دیگر از سخنانش عملکزد ادارات، سازمانها و مراکز آموزشی و درمانی استان خوب ارزیابی کرد و افزود: میزان اجرای برنامه های ابلاغی،وضعیت رعایت عفاف و حجاب و اکرام مراجعین و  میزان ارتباط و تعامل با ستاد استان را از عناوین ارزیابی عملکردها این سازمان ها برشمرد.

صالحی تشکیل جلسات شوراهای امر به معروف و نهی از منکر

 و برگزاری دوره های آموزشی، جذب و بکارگیری آمران به معروف و ناهیان از منکر در ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات را از دیگر عناوین ارزیابی این ستاد عنوان کرد.

وی ادامه داد:تلاش می شود با تدابیر درست و مناسب عملکرد تمامی ادارات و استانها در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به حد مطلوب برسد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز