خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان مازندران خبر داد:

دستگیری اعضای باند 12 نفره جاعلان اسناد و مدارک قضایی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۲۸۷

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: اعضای باند بزرگ جعل اسناد و مدارک قضایی در جریان تجسس های حفاظت اطلاعات دادگستری استان مازندران بازداشت شدند.

به گزارش  ایلنا از ساری،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با اشاره به دستگیری  باند بزرگ جعل اسناد و مدارک قضایی در جریان تجسس های حفاظت اطلاعات دادگستری گفت: اعضای این باند 12 نفر هستند که با جعل امضاء و دستورات قضایی و همچنین تهیه مهر جعلی اقدام به فعالیت کلاهبرداری می کردند.

رییس کل دادگستری استان مازندران در ادامه گفت: اعضای این باند در سطح گسترده ای در شهرهای مختلف مازندران خانواده زندانیان را شناسایی و با وعده آزاد سازی آنها اقدام به کلاهبرداری می کردند.

به گفته این مقام قضایی از اعضای این باند تاکنون 200 میلیون تومان پول نقد و 4 میلیارد تومان چک و سفته کشف شده است.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: در میان اعضای این باند وکیل دادگستری و ماموران باز نشسته نیروی انتظامی واخراجی سپاه وجود دارند.

بر اساس اعلام ریییس کل دادگستری استان مازندران هم اکنون 4 نفر از متهمان اصلی بازداشت و بقیه افراد با سپردن وثیقه قانونی آزاد شدند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد با تاکید بر اینکه رسیدگی های قضایی در باره این پرونده ادامه دارد افزود: شاکیان و کسانی که از سوی این باند مورد کلاهبرداری قرار گرفتند می توانند با مراجعه به داد گستری استان شکایت خود را مطرح کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز