خبرگزاری کار ایران

خیز بلند انصاری فرد برای آقای گلی در لیگ یونان

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۲۴۲

مهاجم ایرانی المپیاکوس در شب پیروزی تیمش یک گل و یک پاس گل داد تا سهم بسزایی در این برد داشته باشد.

به گزارش ایلنا، تیم المپیاکوس که برخلاف مسابقه اخیرش کریم انصاری‌فرد را از ابتدا در ترکیب داشت از ساعت ۲۱ امشب در چارچوب هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان مهمان پانتولیکوس بود.

یاران انصاری‌فرد که در چهار دیدار اخیر سوپر لیگ یونان به پیروزی رسیده و به جمع مدعیان بازگشته بودند، نیمه اول دیدار امشب برابر پانتولیکوس را با تساوی یک بر یک به پایان بردند اما در ۴۵ دقیقه دوم باز هم به روند پیروزی مسابقات قبل ادامه دادند و موفق شدند با نتیجه پُر گل ۴ بر یک در خانه پانتولیکوس به برتری دست پیدا کنند تا با ۲۹ امتیاز موقتا به صدر جدول صعود کنند.

انصاری‌فرد که هفته قبل در حضور تعویضی خود توانست دو گل پیروزی‌بخش تیمش برابر اسمیرنیس را بزند، در دقیقه ۶۲ مسابقه امشب مقابل پانتولیکوس نیز دومین پاس گل این فصلش را به فورتونیس داد.

ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس چهار دقیقه پس از این پاس گل، با تیزهوشی از پاس به عقب اشتباه ونجلیس موراس، مدافع پانتولیکوس بهترین بهره را برد و بعد از توپ‌ربایی، دروازه‌بان حریف که قصد داشت با تکل او را متوقف کند دریبل زد و به راحتی سومین گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند.

انصاری‌فرد با گلی که در دیدار امشب با پلاتانیاس زد تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۷ رساند و صدرنشین جدول گلزنان سوپر لیگ یونان شد.

این مهاجم ایرانی در دقیقه ۷۷ به‌عنوان سومین تعویضی المپیاکوس جای خود را به یورجویچ داد که این بازیکن هم توانست در لحظات پایانی برای المپیا گلزنی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز