خبرگزاری کار ایران

​در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی؛

٢ نشان ملی «کیفیت خدمات» و «مسئولیت پذیری» به بانک صادرات ایران اعطا شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۸۴۸

بانک صادرات ایران در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی با اهدای ٢ نشان ملی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولان کشوری از جمله مشاور رئیس جمهور و رئیس شورای مناطق آزاد، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانکها و بیمه ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و از بانک صادرات ایران به پاس مسئولیت پذیری و ارائه خدمات با کیفیت در حوزه های مورد توجه در این اجلاس، با اعطای «نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی» و «نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری» قدردانی به عمل آمد.

شایان ذکر است، بانک صادرات ایران در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همگام با سیاست های دولت محترم مبنی بر لزوم فعال سازی ظرفیت های بالقوه تولیدی در بنگاه های کوچک و متوسط طی سال ٩٥ و نیمه سال ٩٦ با استفاده از امکانات موجود ١٥ هزار و ١٧٦ فقره تسهیلات بالغ بر ٦٤ هزار و ٥٨٥ میلیارد ریال به کارآفرینان، صنعتگران و متقاضیان پرداخته و مشارکت موثری در این زمینه داشته است. همچنین این بانک طی همین مدت در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و با هدف اشتغالزایی و خروج از رکود ٢٤١ هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٢٤٤ میلیارد و ٣١١ میلیون ریال به بنگاه های تولیدی بزرگ در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی اعطا کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز